Andet multimedie
bentjuul 3670
JPG -> GIF
Fra : Lise

Dato : 17-09-05 08:14

Er der en, der kender et program, hvor man kommer et antal JPG'er (eller
BMP'er) ind i den ene ene, trykker på en knap, hvorefter der kommer en
animeret GIF ud i den anden ende?

På forhånd tak

Fra : Knud Bonke

Dato : 17-09-05 08:35

"Lise" <lise@kæå.dk> skrev i en meddelelse news:432bc283$0$73115$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
: Er der en, der kender et program, hvor man kommer et antal JPG'er (eller
: BMP'er) ind i den ene ene, trykker på en knap, hvorefter der kommer en
: animeret GIF ud i den anden ende?
:
: På forhånd tak
I Paint shop pro (8.0 er den jeg kender) ligger der et program
som hedder Animation Shop,
det kan stort set gøre det du ønsker. Naturligvis skal billederne
først tilpasses i den størrelse og i det antal du vil bruge i anima-
tionen.
mvh Knud (Som fra en anden pc hedder Canonknud)

Fra : Denn!s H

Dato : 17-09-05 12:53

"Knud Bonke" <bonkeREMOWE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> :
> : På forhånd tak
> I Paint shop pro (8.0 er den jeg kender) ligger der et program

Fås nu separat...

http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=Corel3/Products/Display&pfid=1047024307383&pid=1047024390003

--

vh
Denn!s H

Fra : Kolle

Dato : 17-09-05 12:07

Image Ready som ligger i Photoshop .....