1) Advokaters tankegang og 2) En quiz i an~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-09-05 22:39

En sand historie fra det troværdige internet:

En klient kommer ind til en advokat og spørger:

"Hvis jeg giver dig 500$, vil du så besvare 2 spørgsmål for mig?"

- "Helt klart, ikke noget problem. Hvad er dit spørgsmål nr.2?"

Bagefter gik manden og det var lige før jul, så ude på gaden så han en
ærlig politiker, en gavmild advokat og julemanden som var på vej ind i
elevatoren på et fint hotel, men lige før døren blev åbnet så de alle en
20$ penge-seddel ligge på jorden. Hvem samlede den op?

ROTFLOL...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 16-09-05 22:53

On Fri, 16 Sep 2005 23:39:10 +0200, Martin Jørgensen
<unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

>Hvem samlede den op?

Julemanden - de 2 andre findes ikke...

/Jesper

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-09-05 23:21

Jesper Juul-Mortensen wrote:

> Julemanden - de 2 andre findes ikke...

Haha, rigtigt. Godt det ikke kun er mig der syntes det var sjovt