Politi reklamerer for maleri-snobberi
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-05 21:02

Per Larsen så ud som om han havde hindret terror mod en millionby, at hans
folk på tip fra FBI havde anholdt en svensk-muslimsk
tyvebande der stjal Rembrandt-maleri til 1½ mia kr
Who cares?
Få snese danskere kan se forskel på original og kopi

At gøre nyhed ud af denne bagatel er kun reklame for de mange akademikere,
der har museumschefjob altså er værdiløse kustoder
vedr oldsager som ingen interesserer sig for

Guldhornene er også kopier - who cares.

At hindre vold er en milliard gange vigtigere

Pinligt at politi og medier prioriterer DØDE TING - ligesom at livshaderne
går op i om en reinkarnationsmand er med i folkekirken.
Kirken har eet problem - at ingen gider den idag. Om en million vilde
buddhister kuppede halvdelen af kirkerne er så ligegyldigt som om
museums-genstandene er originaler eller kopier
Affektionsværdi og facader og symboler er for folk med god tid. Prioriter
livskvalitet

Fra : kk

Dato : 17-09-05 09:05

> [...]
> museums-genstandene er originaler eller kopier
> Affektionsværdi og facader og symboler er for folk med god tid. Prioriter

Ja ja BW, det er da rigtigt. Men folk har nu mange forskellige interesser
ved siden af.
Nogle interesserer sig for Rembrandt, nogle for guldhornene og nogle for
deres egen navle!
Det burde du kunne acceptere uden vrøvl.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-05 14:18

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> [...]
> deres egen navle!
> Det burde du kunne acceptere uden vrøvl.

Jeg har ingen kritik af at nogle kunstenthusaster og især nogle investorer
gør ægte Rembrandt dyr.

Jeg kritiserer at monopolTV reklamerer for hobbyen som om der var mange der
kan skele og nyde om det er original eller kopi.

Jeg ser ond sammensværgelse i at man reklamerer for snobberi

Fra : kk

Dato : 17-09-05 20:21

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en >>> At hindre vold er en milliard
> [...]
> der kan skele og nyde om det er original eller kopi.
>
> Jeg ser ond sammensværgelse i at man reklamerer for snobberi

Nåh ja!,

kk