Dørhmmer - den her.
Fra : CAH

Dato : 16-09-05 20:43

Hej

Er der nogen der ved hvor i DK man kan købe den her dørhammer?

http://www.carlislebrass.com/external-door-furniture/30/901.htm

Cah

Fra : Hanne Bech-Jensen

Dato : 17-09-05 00:16

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> wrote in message

Er der nogen der ved hvor i DK man kan købe den her dørhammer?

http://www.carlislebrass.com/external-door-furniture/30/901.htm

Cah<<

Hej.

Jeg ville skrive til firmaet og spørge om den forhandles i Danmark. Der er
en rubrik på sitet om at de søger forhandlere i udlandet, altså uden for UK.
Så måske har de ikke nogen endnu hér i Danmark, men det er da et forsøg
værd.

Hilsen
Hanne

Fra : CAH

Dato : 17-09-05 07:57

> [...]
> Så måske har de ikke nogen endnu hér i Danmark, men det er da et forsøg

Hej Hanne

Jeg har skrevet til dem, og jeg modtog også sådan en automatisk mail
med det samme om at jeg ville få svar senere. Men det er over en uge
siden, så jeg blev lidt utålmodig. Men tak for tippet.

Sådan lidt offtopic så har de nogen flotte dørhåndtag til ældre
huse her http://www.cornelius-hansen.dk/d.haendtag.htm

Cah.

Fra : CopyCat

Dato : 18-09-05 16:18

Sådan lidt offtopic så har de nogen flotte dørhåndtag til ældre
huse her http://www.cornelius-hansen.dk/d.haendtag.htm

--------

Mon der følger montering og dør med til de priser ...

~~Frank .,

Fra : CAH

Dato : 18-09-05 21:59

CopyCat wrote:
> Sådan lidt offtopic så har de nogen flotte dørhåndtag til ældre
> huse her http://www.cornelius-hansen.dk/d.haendtag.htm
>
> --------
>
> Mon der følger montering og dør med til de priser ...

Jeg har ikke købt dørhåndtag endnu, har hus fra 30'erne som er i den
stil det kaldes "bedre byggeskik" og leder men lys og lygte efter noget
i messing som passer til den stil. Så hvis du har set noget billigere,
så tager jeg gerne imod et tip.

Cah

Fra : CopyCat

Dato : 19-09-05 18:25

[...]

-----------

Hvilke muligheder for indkøb har du ??

kan du evt. købe ind hos HT bendix eller hos Beslaco ? deres priser er knap
så pebrede ..

Hvis du kender en Tømrer så spørg om du må låne hans besalg katalog ., eller
hans Beslaco katalog ..

~~Frank,.,

Fra : Max

Dato : 19-09-05 19:13

Hej

> Hvis du kender en Tømrer så spørg om du må låne hans besalg katalog .,
eller
> hans Beslaco katalog ..

Deres katalog ligger online her http://www.beslaco.dk/default.aspx

Mvh Max

Fra : CopyCat

Dato : 19-09-05 19:39

> Deres katalog ligger online her http://www.beslaco.dk/default.aspx

Jeps ., det ser sådan ud ..

Men jeg tror at HT Bendix har mere .. for der er ikke det helt vilde udvalg
i Beslacos katalog ..

~~Frank .,

Fra : CAH

Dato : 21-09-05 21:36

> Deres katalog ligger online her http://www.beslaco.dk/default.aspx
>
> Mvh Max

Er der et sted hvor man kan se priser på nogen af alle de
dørhåndttag.

Cah