Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
350D og macro?
Fra : Henrik Juul

Dato : 16-09-05 20:42

Hvilken macro kan anbefales til mit Canon EOS 350D?

/Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 16-09-05 21:12

> Hvilken macro kan anbefales til mit Canon EOS 350D?

Canon 100mm macro (ikke 50'eren), Canon 180mm macro, Sigma 50, 105, 150 og
180, Tamron 90, og sikkert mange flere, men gå efter et dedikeret makro
objektiv!

Til prisen er der mange der anbefaler Tamron 90!

Brian

Fra : Alex W

Dato : 16-09-05 23:14

"Henrik Juul" <h1e2n3r4i5k@1janning-2juul.dk (fjern tallene)> skrev i en
meddelelse news:3u7mi1dbg06l1pc945punato108c5qns19@4ax.com...
> Hvilken macro kan anbefales til mit Canon EOS 350D?
>
> /Henrik

Hej Henrik

Jeg var inde til Canon Pro dag hos Canon

Der fik jeg lov at lege med deres nye 60mm macro.
Fantastisk objektiv .. hurtigt og skarpt helt ud i hjørnerne selv på fuld
blændeåbning.

Har selv et Tamrom 90mm som er ok men laaaaangsom i sammenligning med
ovenstående.

/Alex W

Fra : Knud Bonke

Dato : 17-09-05 05:57

"Henrik Juul" <h1e2n3r4i5k@1janning-2juul.dk (fjern tallene)> skrev i en meddelelse
: Hvilken macro kan anbefales til mit Canon EOS 350D?
:
: /Henrik

Jeg har stor glæde af Sigma 28-135 /3,8-5,6 Asph.Macro,
som kan låses i 135mm/macro, hvilket jeg finder velegnet til
insekter og lignende. Længere brændvidder kan jeg ikke
holde ordentligt roligt, og med kortere skal man for tæt på
motivet. Samtidig har man et glimrende allround objektiv,
som udmærket kan sidde på kameraet som standard.
mvh Knud

Fra : [HCS] 4000

Dato : 18-09-05 09:10

Kan varmt anbefale Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM. Har den selv. Den er
super hurtig til fokusering, og tager pivende skarpe billeder. Oven i købet
er den skabt til dit kamera.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Henrik

Dato : 20-09-05 12:49

Tak for de gode råd/svar.
Nu ville det så være rart, om man kunne finde noget godt brugt!

/Henrik
"Henrik Juul" <h1e2n3r4i5k@1janning-2juul.dk (fjern tallene)> wrote in
message news:3u7mi1dbg06l1pc945punato108c5qns19@4ax.com...