BF2 server, hvilke er gode at spille på ??~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 16-09-05 15:35

efter boomdown har indført børneregler søger jeg efter servere som også er
sjove at spille på ... det skal også være med en rimelig lav pingtid og uden
alt for mange regler og helst uden snyd ... hvor findes de ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 16-09-05 15:39

Johnny B [2000] skrev:
> [...]
> også er sjove at spille på ... det skal også være med en rimelig lav
> pingtid og uden alt for mange regler og helst uden snyd ... hvor

EA europe?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jakob

Dato : 16-09-05 16:39

In article <432ad807$0$198$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk says...
> efter boomdown har indført børneregler søger jeg efter servere som også er

Kunne ikke være mere enig, det er lamt. Hvis jeg var dig så ville jeg gå
efter tyske og svenske servere, det fungere generelt bedst for mig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Veset

Dato : 16-09-05 16:51

On Fri, 16 Sep 2005 16:34:42 +0200, "Johnny B [2000]"
<FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

>efter boomdown har indført børneregler søger jeg efter servere som også er
>sjove at spille på ... det skal også være med en rimelig lav pingtid og uden
>alt for mange regler og helst uden snyd ... hvor findes de ???

Prøv Bredbandsbolaget(svensk), Catchgamer(norsk) eller K-Play(tysk).

--
Veset

Fra : Jean Husted

Dato : 16-09-05 17:50

der er også et par gode Hollandske servere....

evt. kig på www.bfgeeks.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 16-09-05 19:06

alle andre end BoomDown..

Selv spiller jeg mest på EA ... Europa

/B

Fra : michael

Dato : 27-09-05 14:24

hihi ja man ser jo mere og mere a danske admins opføre sig som mange us
admins. dvs lidt på formynderisk vis som powertrippere med alskins regler og
formaninger.

Men ok når man nu som admin bliver tildelt et meget stort ansvar og man har
magt til a lave regler og derefter banne og kicke folk efter behag så bliver
man vel tilfredsstillet på en eller anden vis.

Forresten har jeg aldrig forstået dem som betaler boomtown for at spille på
deres servere når der er 1000 vis andre gratis servere. Det er mig stadigvæk
en gåde.

Fra : Jakob

Dato : 27-09-05 15:33

In article <433947af$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
nospam@yahoo.com says...

> Forresten har jeg aldrig forstået dem som betaler boomtown for at spille på
> deres servere når der er 1000 vis andre gratis servere. Det er mig stadigvæk

Jeg er medlem men betaler bestemt ikke for at spille på deres servere,
der generelt fungerer ringere end hvad man kan finde af alternativer.
Men man skal vel heller ikke betale for at spille på boomservere kan man
ikke bare hoppe på.

Eneste grundt til at jeg er medlem er rabat på cafeen, ellers var det
sluttet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : michael

Dato : 27-09-05 20:40

ok det er et stykke tid siden jeg beskæftiget mig med det men jeg tror at du
skal betale for så at kunne være sikker på at kunne logge på en server. Der
er ekstra slots eller også smider de en ikke betalende af eller sådan noget.
Men det er da fint med cafe rabat :).