Blåbær-buske
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 16-09-05 13:35

Hvor køber man to blåbærbuske, jeg forstår det skal være en han og en hun,
to forskellige sorter, gerne storfrugtede, som kan blive 2 meter høje, da de
skal danne hæk, og hvad hedder sådanne to sorter?
Med venlig hilsen
Gingko

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 16-09-05 14:03

"gingko (fjern NOSPAM)" <exlibrisNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de
> skal danne hæk, og hvad hedder sådanne to sorter?

www.lund-hede.dk har i hvert fald et pænt udvalg. Blot søg på blåbær.
Butikken er bestemt anbefalelsesværdig, god service og et udvalg jeg ikke
har fundet mage til andre steder.

MVH Mette

Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 16-09-05 14:22

Mette Svangren Guttesen wrote:
> [...]
>
> www.lund-hede.dk har i hvert fald et pænt udvalg. Blot søg på blåbær.
> Butikken er bestemt anbefalelsesværdig, god service og et udvalg jeg

Tusind tak for svaret
Mvh gingko