Ford Mondeo 2,0 Ghia 145hk, stationcar,200~
Fra : Anders

Dato : 16-09-05 12:14

HEj,

Ovevejer at købe ovennævnte bil - er der nogen steder man kan se på nettet
hvad denne model har af udstyr i forhold til de andre ( Trend mv )?

Ghia var da top modellen på det tidspunkt ikke?

Anders

Fra : Thomas

Dato : 16-09-05 12:24

> Ghia var da top modellen på det tidspunkt ikke?

Jep alt udstyr. Spørg evt. hos din Ford forhandler...

--
Mvh/TK

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 18:54

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jep alt udstyr. Spørg evt. hos din Ford forhandler...

Måske det er sådan nu, men man
kunne også se Ghiamodeller som er uden
elruder eller soltag, hvilket de burde
ha' hvis det er en Ghia og med 'alt i udstyr'.

Fra : Per O.

Dato : 16-09-05 18:06

"Anders" <a@a.aa> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad denne model har af udstyr i forhold til de andre ( Trend mv )?
>
> Ghia var da top modellen på det tidspunkt ikke?

Ghia er stadig en Fordsk måde at sige hele svineriet eller topmodel om man
vil.

Per O.
Som 'kun' har en C-Max Trend

Fra : Bagdad Bob

Dato : 17-09-05 12:02

> [...]
> hvad denne model har af udstyr i forhold til de andre ( Trend mv )?
>
> Ghia var da top modellen på det tidspunkt ikke?

Jo, men der er ikke ret meget anvendeligt ekstra i forhold til f.eks. en
Trend eller Trend + som også har fint udstyr.

/Abildgaard

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-09-05 15:43

Også skrev Vollert
> [...]
> mv )?
>
> Ghia var da top modellen på det tidspunkt ikke?

Prøv at gå ind på Ford.dk og så op under biler, personbiler også vælger du
Mondeo, så kan du vælge mellem udstyr og varianter, der kan du se hvad de
forskellige modeller har som std. og hvad du kan få som ekstra, jeg ved godt
der er kommet en "ny" model men mon ikke udstyret er rimelig ens for div.
modeller.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : ct

Dato : 20-09-05 07:54

da jeg købte (2001 årg.), var forskellen vist træindlæg - japansk åndenød -
og klima istedet for a/c
jeg kunne bedre lide alu interiøret i trend, så jeg valgte den. brugtprisen
var stort set ens.

claus