Medal of Honor European Assault
Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 12:10

Kommer subjekt til PC, eller er det kun en konsoltitel?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-05 12:28

Per Nielsen wrote:
> Kommer subjekt til PC, eller er det kun en konsoltitel?

så vidt jeg ved så er det kun til konsol..

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 12:40

Mikael Schøler wrote:
> så vidt jeg ved så er det kun til konsol..

Jeg har heller ikke kunnet finde oplysninger om en PC udgivelse. Lidt
underligt med forskellige scenarier til forskellige platforme (PC og
konsol). Hvorfor vil de ikke tjene flere moneter ved at udgive alle
scenarier til alle platforme.......?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-05 12:47

Per Nielsen wrote:

> [...]
> underligt med forskellige scenarier til forskellige platforme (PC og
> konsol). Hvorfor vil de ikke tjene flere moneter ved at udgive alle

Fordi der er mere salg i konsol end til pc formoder jeg.

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 13:22

Mikael Schøler wrote:
> Fordi der er mere salg i konsol end til pc formoder jeg.

Men hvorfor ikke tjene på alle karusellerne? Bl.a. udgive European Assault
både til PC og konsol? Undrer mig bare lidt, og det får mig absolut ikke til
at fare ud og investere i en konsol. Snarere tværtimod

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-05 14:29

Per Nielsen wrote:

> Men hvorfor ikke tjene på alle karusellerne? Bl.a. udgive European Assault
> både til PC og konsol? Undrer mig bare lidt, og det får mig absolut ikke til
> at fare ud og investere i en konsol. Snarere tværtimod

Jeg ved det vitterligt ikke. Jeg har også altid undret mig. Der sidder
trods alt en del mennesker som ikke ejer en konsol men en pc..

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 14:56

Mikael Schøler wrote:
> Jeg ved det vitterligt ikke. Jeg har også altid undret mig. Der sidder
> trods alt en del mennesker som ikke ejer en konsol men en pc..

Nå, pyt med det. Det er deres valg, og jeg vælger så at bruge pengene på
nogle andre spil

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-05 21:24

> [...]
> underligt med forskellige scenarier til forskellige platforme (PC og
> konsol). Hvorfor vil de ikke tjene flere moneter ved at udgive alle

PC brugere får MOH : Pacific Assault

Konsol brugere får MOH : European Assault

Så'n står det vist til

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-09-05 22:08

Dopedog wrote:
> PC brugere får MOH : Pacific Assault
>
> Konsol brugere får MOH : European Assault
>
> Så'n står det vist til

Jyst præciz. Og det er det jeg mener med forskellige scenarier til
forskellige platforme. Hvorfor skal vi PC gamere snydes for en omgang
skydning i Europa ? Nå, de vil ikke tjene de penge, ski' vær'
mæ't....Call of Duty 2 er på vej, såvel som Brothers in Arms: Earned in
Blood. Så deet....

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-05 22:33

Dopedog wrote:

> PC brugere får MOH : Pacific Assault
>
> Konsol brugere får MOH : European Assault
>
> Så'n står det vist til

Det er faktisk ikke helt rigtigt. Konsol brugere fik MOH: Rising Sun, PC
brugere fik Pacific Assault.

MOH: European Assault er helt ny og har ikke noget med de 2 andre at gøre.

Fra : Dopedog

Dato : 17-09-05 10:06

> Det er faktisk ikke helt rigtigt. Konsol brugere fik MOH: Rising Sun, PC
> brugere fik Pacific Assault.
>
> MOH: European Assault er helt ny og har ikke noget med de 2 andre at gøre.

Nå ok ... Men der er da ihvertfald kommet 3 MOH spil til PC og 3 MOH spil
til konsol :)