Højttalermonteringshuller i Ford Mondeo?
Fra : Thomas H.

Dato : 16-09-05 09:32

Nogen der kender hulafstanden på højttalerne i dørene på en 2000 Mondeo? Så
jeg slipper for at skille lortet ad, samle det igen, og SÅ bestille nogle
nye højttalere
Og ja, jeg ved godt at nogle Pioneer passer, men jeg kan få nogle 6x8" JVC
ekstremt billigt, med huller der sidder L 10,67 og B 12,62

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Brian

Dato : 16-09-05 16:00

Thomas H. wrote:

> Og ja, jeg ved godt at nogle Pioneer passer, men jeg kan få nogle
> 6x8" JVC ekstremt billigt, med huller der sidder L 10,67 og B 12,62

Er der ikke også opgivet hulafstand på Pioneer's oversigt ?

/Brian

Fra : Thomas H.

Dato : 16-09-05 18:01

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke også opgivet hulafstand på Pioneer's oversigt ?

Jo sikkert, men de Pionner alle snakker om, har dobbelthuller i den ene
side, altså to huller med ca. 1,5 cm i mellem, som om at de skal passe til
to forskellige standarder, men hvilke et af dem der passer til Mondeo ved
jeg jo ikke, og kan derfor ikke overføre det til JVC'erne

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-09-05 02:44

Også skrev Vollert
> [...]
> Og ja, jeg ved godt at nogle Pioneer passer, men jeg kan få nogle
> 6x8" JVC ekstremt billigt, med huller der sidder L 10,67 og B 12,62

Går ud fra det er en MKIIer så skulle det værer samme model som min, også
skulle hullerne sidde sådan her L 13cm og B 14cm så desværre, men man kan få
adapterer til at montere højttaler som ikke passe 100% F.eks 6x9.
Ellers kan jeg anbefale dette forum når du nu har fået en Mondeo, her kan du
få hjælp til det meste. http://www.fordmondeo.org/forum/index.php? du kan
også prøve at spørge her, de ved mere.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Thomas H.

Dato : 17-09-05 18:59

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du få hjælp til det meste. http://www.fordmondeo.org/forum/index.php? du
> kan også prøve at spørge her, de ved mere.

Ok tak - Pis!!

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-09-05 19:25

Også skrev Vollert
> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en
> meddelelse news:432b74b8$0$18646$14726298@news.sunsite.dk...

> Ok tak - Pis!!

Inden du nu smider det hele væk prøv lige at undersøge det lidt nærmere det
kunne jo værer at man kunne få en adapter til den slags højttaler som du kan
skaffe, se om du ikke kan lave en ramme hvor du kan montere dine højttaler
også derefter montere dem på din Mondeo's dør, har selv nogle 165mm 2 vejs
som jeg skal ha monteret i døren og det kræver en "ramme"