Moon bevægelsens ny hjemmeside
Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-09-05 22:41

De sande forældres hjemmeside, den ny tids messiah Pastor Moon.
http://familyfed.org/

Fra : AF

Dato : 16-09-05 06:50

Poul Nielsen skrev i news:4329ea98$0$18648$14726298@news.sunsite.dk

> De sande forældres hjemmeside, den ny tids messiah Pastor Moon.

Valgte du ikke en forkert gruppe til opslag af dette newage-fænomen?

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-09-05 10:05

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> De sande forældres hjemmeside, den ny tids messiah Pastor Moon.
> http://familyfed.org/

Nåda, nu har du måske droppet Koranstudierne og fundet dig en helt ny
trosretning at beære med dit medlemsskab?

Jeg håber virkelig at du er sarkastisk i din omtale af pastor Moon, for der
findes jo nu engang kun een Kristus til alle tider - og derudover en masse
forfærdeligt dårlige efterligninger, som Han da også selv på det kraftigste
har advaret os imod at lade os bedrage af...

Anders Peter Johnsen