öhlins fjedre og olie (og forgaffel indsti~
Fra : Ukendt

Dato : 15-09-05 22:09

Sådan fik jeg i min forgaffel da sæsonen startede.
Sidste dag justede jeg forgaflen hen til stiv ifl manual. Det kunne mærkes.
En del bedre føling med vejen.

Så var det jeg kom i tanker om!
De justeringer som manual beskriver, er jo lavet til standard fjedre og
olie!

Hvordan dælen finder jeg så ud af hvordan den optimale indstilling er til
det jeg har i forgaflen nu?

Jeg kan umulig forsøge mig frem, da der jo er tonsvis af muligheder!

Skal jeg regne med at det bogen skriver også passer til den nye olie og
fjedre?

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-09-05 06:07

> Sådan fik jeg i min forgaffel da sæsonen startede.
> Hvordan dælen finder jeg så ud af hvordan den optimale indstilling er
> til det jeg har i forgaflen nu?

Hej Sebastian

Der står et par tips her i:
http://www.pmc.dk/Affjedring.pdf