Blasfemisk højesteretskendelse vedr. reink~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-09-05 20:15

I dag afsagde højesteret dom i en sag vedr. en kirketjener, som var blevet
fyret pga. hans tro på reinkarnation. Dommen faldt ud til kirketjenerens
fordel.

Herved *pådutter* højesteret Folkekirken reinkarnationslæren, skønt dette
IKKE er i overensstemmelse med Bibelens ord, se f.eks ...
3745 news:R_c3e.109014$Vf.4157609@news000.worldonline.dk
3777 news:YeQ3e.109246$Vf.4159572@news000.worldonline.dk
3878 news:60Q6e.111643$Vf.4177147@news000.worldonline.dk
3881 news:uNS6e.111677$Vf.4177271@news000.worldonline.dk

Law no 1 broken (Exodus 2.Mos. 20,3) ...

-

Jeg begynder nu så småt at fatte, hvad der muligvis symbolsk menes med
ordene fra Ezekiels Bog kap. 8-9:

(grov afgudsdyrkelse i Jerusalem)

... ved indgangen til HERRENS helligdom ...
tilbad de solen.

(han sagde): " ... Se, hvor de sender stank op i næsen på mig!"

(Verdensdommen, hvor afgudsdyrkerne udryddes)

Goodbye Denmark. You are history ...

-

Unless interrupt ...

thi HERREN tugter den, Han elsker,
straffer hårdt hver søn, Han har
kær.
(He.12,6)

.... on ?

Indicium herpå:
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

Input internal OUTPUT-code: He.9,27
(reinkarnationlæren OFF mht. Kirken internt)

Rule of the "game":
1610 news:gRJ0c.102192$jf4.6143314@news000.worldonline.dk

> 97-02-10.HIZ
[ ... ]
> PS. At myrde sine medmennesker (apropos Ex. 20,13) er INTET bevis på
> Guds eksistens (T+5). Derimod vidner det om, hvad der bor i hjertet
> hos sådanne mennesker: Had, had og atter kun had (ondskab).
> For at bevise Guds eksistens må nødvendigvis TEGNET eller TEGN-
> ENE være af en sådan karakter, at der IKKE kan fuskes (snydes)!
> Et (eller flere) jordskælv er her meget passende, idet hverken du
> eller jeg kan eksekvere denne typer "Hændelser". NEXT DADDY!

Interrupt ...
43333 news:sAZLe.64891$Fe7.209046@news000.worldonline.dk
.... ON.

Expected Time-of-impact (?):
( www.blr.dk )
2005-09-30, Hebr. 9,11-22, Du er arving!
2005-10-01, (Text unknown yet, perhaps Hebr. 9,27)

NEXT DADDY ...

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-09-05 20:33

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en
meddelelse
> [...]
>som var blevet
> fyret pga. hans tro på reinkarnation. Dommen faldt ud til

naturligvis - en kirketjener skal jo ikke forkynde noget
budskab i en kirke, men alene gå til hånde i forbindelse med
de kirkelige handlinger - han er en "arbejdsmand" hvis tro
ikke kan gøres til genstand for forfølgelse -
Hvis en præst havde troet det samme og forkyndt det, så
ville han stå til fyring, akkurat som den præst, der
bekendtgjorde sin vantro (men som formentlig p.g.a. diverse
juridiske tovtrækkerier fik lov til at fortsætte som præst)

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-05 07:15

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]
> bekendtgjorde sin vantro (men som formentlig p.g.a. diverse
> juridiske tovtrækkerier fik lov til at fortsætte som præst)

Ja, biskop Rebel havde dels genindsat ham i sit embede, uden at kræve at
han tilbagekaldte sine udtalelser og det han havde skrevet i sin bog.
Dels overgivet sagen til kirkeministeriet uden at kræve ham for en
kirkeret - et krav der efter loven /skulle/ følges. Hun har ikke just
vist sig som en god biskop.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-09-05 13:04

"Arne H. Wilstrup" skrev

> [...]
> bekendtgjorde sin vantro (men som formentlig p.g.a. diverse
> juridiske tovtrækkerier fik lov til at fortsætte som præst)

Jeg kan huske, at jeg engang sammen med en kirketjener gik fra dør-til-dør i
det lokale sogn og talte med folk om Gud. Som oftest var folk glade for, at
den lokale Folkekirke interesserede sig for sognets beboere.

Denne kirketjener var *personlig* troende og skadede derfor på ingen måde
Folkekirken. Men sæt nu vedkommende havde været en vantro?

En kirketjener deltager bl.a. ved begravelser og kommer således i kontakt
med de fremmødte, der pga. situationen kan være følelsesmæssig
letpåvirkelige. En vantro kirketjener vil derfor IKKE kunne give dem det
håb, som de måske trænger til. Og hvad værre er: Måske kan vedkommende endog
ødelægge den tro, de fremmødte måske havde. Sådan noget kan Kirken ikke være
sin Herre bekendt ...

Guds løsningsmodel - også i denne forbindelse (antager jeg) - er:

4330 news:1xcDe.61162$Fe7.200315@news000.worldonline.dk

> DADDY-Break:
> ((2005-07-17, CET 12:36:55-x)
> - "Skil jer ud."

En *falsk* kirke er som salt-uden-kraft til ingen verdens nytte (Matt.5,13)

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4367

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-05 13:58

Jesus-loves-you <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote:

> Denne kirketjener var *personlig* troende

Ja, personligt troende buddhist eller hindu. Eller noget i den retning.

Hvad hvis nu havde troet på de fønikiske guder, og ment at man burde
lade børn »gå gennem ilden«?
--
Per Erik Rønne

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-05 14:49

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Ja, personligt troende buddhist eller hindu. Eller noget i den retning.
>
> Hvad hvis nu havde troet på de fønikiske guder, og ment at man burde
> lade børn »gå gennem ilden«?

Min ven Steen Ribers er en meget seriøst troende evangelisk-lutheransk
kirketjener og familiefar.

Margrete Auken og hele godhedsindustrien er langt mere gerningsretfærdige og
antilutherske - selvfølgelig kan kristendom forliges med den moderne Vandrer
Mod Lyset bog, der ikke er sekt men dybt Jesus-troende

Buddhisme er ikke en religion - og kan også forliges og millioner af
japanere er både buddhister og kristne (og shinto)

Hvem skades af at folk er åbne og fri?

"Monoteistiske religioner alene har skabt religionskrige,
religiøse forfølgelser, kætter-domstole, ødelæggelse af afgudsbilleder, og
destruktion af gudebilleder, udslettelse af indianske templer og ægyptiske
kæmpestatuer, som havde set på solen i 3000 år, blot fordi en jaloux gud
havde sagt "Du må ikke gøre dig noget udskåret billede"Arthur Schopenhauer

"India has 2000000 gods and worships them all. In religion all countries are
paupers and India is the only millionaire. Mark Twain

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-09-05 15:35

"Bo Warming" skrev

[ ... ]

Åh ... medens du er i gang med din *spam-post*, kunne du så ikke også lige
sende et kopi til Højesteretsdommerne (jeg er i gang med et "eksperiment",
se fil 4364) ...

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4369

Fra : AF

Dato : 16-09-05 16:09

Bo Warming skrev i news:y3AWe.27777$JE3.21278@fe31.usenetserver.com

[ ... ]
> Min ven Steen Ribers er en meget seriøst troende evangelisk-lutheransk
> kirketjener

Du lyver jo igen! Man kan ikke både tro på reinkarnation og samtidig
påberåbe sig at være seriøst troende evangelisk-luthersk. De to størrelser
udelukker ganske enkelt hinanden.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-05 16:24

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Du lyver jo igen! Man kan ikke både tro på reinkarnation og samtidig
> påberåbe sig at være seriøst troende evangelisk-luthersk. De to størrelser

At lyve er at vildlede bevidst.

Smagsdommerfnidder er det eneste du har bag din HOLDNING om at du er mere
luthersk end andre.

Jeg ser Margrete Auken og bispeflertallet som aflads-dyrkende og mindre
luthersk end Ribers - som selvfølgelig aldrig skulle have været smidt ud.

Fra : AF

Dato : 16-09-05 16:30

Bo Warming skrev i news:ZrBWe.31460$Za.16975@fe51.usenetserver.com

> At lyve er at vildlede bevidst.

Ja ja, det er da godt at vide at du lyver bevidst.

Det gør dig så til en utroværdig person, der ikke er værd at spilde mere tid
på.

EOD

Fra : AF

Dato : 16-09-05 16:08

"Per Rønne" skrev i news:1h2zlhu.1y6k8kr1yvox8rN%spam@husumtoften.invalid

> Ja, personligt troende buddhist eller hindu. Eller noget i den retning.
>
> Hvad hvis nu havde troet på de fønikiske guder, og ment at man burde
> lade børn »gå gennem ilden«?

Hvad har buddhismne, hinduisme og fønikiske guder at gøre med Folkekirken?

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-05 17:01

AF <dewnull@tiscali.invalid> wrote:

> "Per Rønne" skrev i news:1h2zlhu.1y6k8kr1yvox8rN%spam@husumtoften.invalid

> Hvad har buddhismne, hinduisme og fønikiske guder at gøre med Folkekirken?

Højesteret har lige afgjort at troen på reinkarnation, som er en del af
indisk religiøs tradition {men ikke af vestlig}, er helt acceptabel hos
menighedsrådsmedlemmer i folkekirken, også når den pågældende buddhist
eller hindu aktivt arbejder på at gøre folkekirken til en buddhistisk
eller hinduistisk trossamfund. »Fjendtlig overtagelse indenfra«, som det
kaldes.

Skal Thorvaldsens Kristus-skulptur i Københavns Domkirke erstattes af en
Buddha- eller Vishnu-figur?
--
Per Erik Rønne

Fra : AF

Dato : 16-09-05 17:32

"Per Rønne" skrev i news:1h2ztwx.15x0gmk524zy4N%spam@husumtoften.invalid

> [...]
> eller hindu aktivt arbejder på at gøre folkekirken til en buddhistisk
> eller hinduistisk trossamfund. »Fjendtlig overtagelse indenfra«, som det

Nu talte Mogens Kall altså om en anden kirketjener end ham dersens Riber!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-09-05 14:27

> [...]
> vedkommende endog
> ødelægge den tro, de fremmødte måske havde. Sådan noget

Det er ikke kirketjenerens opgave at give de pårørende noget
håb - og almindelig takt behøver ikke at være forankret i en
eller anden overtro. Når man er død er man død, og der er
ikke noget håb om at vedkommende kommer tilbage.

Hvis kirketjeneren derimod havde kommet med sit lige så
overtroiske bud om reinkarnation, ville han imho være gået
over stregen, men privat må han mene hvad han vil.

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-05 15:28

> [...]

> overtroiske bud om reinkarnation, ville han imho være gået
> over stregen, men privat må han mene hvad han vil.

Han arbejdede mig bekendt som menighedsrådsmedlem på at ændre
folkekirken til et buddhistisk eller hinduistisk trossamfund. Ingen har
forlangt ham fyret fra jobbet som kirketjener.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-09-05 15:35

"Arne H. Wilstrup" skrev

[ ... ]
> [...]
> overtroiske bud om reinkarnation, ville han imho være gået
> over stregen, men privat må han mene hvad han vil.

Jeg var engang postbud, og skønt jeg blot omdelte posten, opfattede folk mig
som en repræsentant for firmaet Post-Danmark. Jeg kunne således ikke tillade
mig at være klædt ud som en Hell-angels rocker. Det ville jo skræmme
borgere.

En ansat repræsenterer altså sin arbejdsgivers firma, úanset rangorden.

Dette gælder også for Kirken (herunder antageligvis Folkekirken ind til
videre, apropos Åb. 2,5).

Paulus skriver således til Timoteus:

En tilsynsmand ... én kvindes mand.
(1.Tim. 3,2)

En menighedstjener skal være én kvindes mand
(1.Tim. 3,12)

Hvorfor påpeger Paulus, at den ansatte *skal* leve i monogami ?

Antageligvis fordi der i menighederne kom mænd, som levede i bigami. De var
oprindelig hedninge og var nu blevet kristne. Kirken tvang dem altså højst
sandsynligvis ikke til skilsmisse pga. bigami, men de kunne altså IKKE få en
tjeneste som repræsentanter for menighederne, for det ville jo være det
samme som at sige: "Synd blot, Herren tilgiver" (apropos Rom. 3,8).

På tilsvarende vis anno 2005 e.Kr.

Mange kirketjenere fungerer faktisk som "korttids"-sjælesørgere ved
begravelser, og det ville være højst upassende om de optrådte således som du
ovenfor beskriver.

De bør repræsentere deres Herre, Jesus Kristus

Heaven-break:
(2005-09-16, CET 16:34)
- "Amen."

Well, well, well ...

Paulus skriver:

Menighedstjenere ... mænd, der med ren samvittighed
bevarer troens hemmelighed.
(1.Tim. 3,8-9)

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4370

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-05 15:39

Jesus-loves-you <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote:

> Antageligvis fordi der i menighederne kom mænd, som levede i bigami.

Romerne praktiserede altså ikke bigami. Ej heller grækerne - med
undtagelse af den makedonske kongefamilie.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-09-05 18:40

> [...]
> således ikke tillade
> mig at være klædt ud som en Hell-angels rocker. Det ville

Prøv at læse mit indlæg igen: "Hvis kirketjeneren derimod
> [...]
privat må han mene hvad han vil."

> En ansat repræsenterer altså sin arbejdsgivers firma,

Vi har trosfrihed her i landet - som jeg skrev er
kirketjeneren ikke ansat til at forkynde en bestemt
religion, men blot at passe sit kirkelige arbejde, der
består af en slags "viceværtsfunktion". Ligesom viceværten
for en ejendom ikke kan sætte lejeprisen op af sig selv, kan
kirketjeneren ikke forkynde evangeliet - det er alene
præstens opgave. Det er heller ikke kirketjeneren, der skal
trøste de pårørende, men alene udføre de
praktisk-administrative forpligtelser der hører til embedet.

Med andre ord: kirketjeneren kan - så længe han udfører sit
arbejde til punkt og prikke - tro på den store græskarmand,
hvis han lyster.

Og hvis kirketjeneren er medlem af den danske folkekirke,
kan han stille op til menighedsrådsvalg uanset hvad han så
ellers mener om kristendommen, og hvis menigheden stemmer på
ham, så kan han vælges ind i menighedsrådet med de
beføjelser, der hører til indenfor dettes ressort.

--
ahw

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-09-05 15:48

"Jesus-loves-you" skrev
4367 news:6yyWe.67956$Fe7.229244@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Guds løsningsmodel - også i denne forbindelse (antager jeg) - er:
>
> 4330 news:1xcDe.61162$Fe7.200315@news000.worldonline.dk

DADDY-Break:
(2005-09-16, CET 16:40)
- "Overgiv hende (Folkekirken) til satan."

Hmm ... der er vist kommet "aktivitet" på linien i dag ...

Ordene er muligvis en parallel knyttet til 1.Kor. 5,5.13.

DADDY:
(2005-09-16, CET 16:40)
- "Jeg er ved at brække Mig (pga. hendes vranglære)."

> En *falsk* kirke er som salt-uden-kraft til ingen verdens nytte
> (Matt.5,13)

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4371

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-09-05 13:04

"Jesus-loves-you" skrev
4364 news:CLjWe.67895$Fe7.229124@news000.worldonline.dk

> Expected Time-of-impact (?):
> ( www.blr.dk )
> 2005-09-30, Hebr. 9,11-22, Du er arving!
> 2005-10-01, (Text unknown yet, perhaps Hebr. 9,27)

Jeg har netop lige modtaget teksten i dag med posten:

2005-10-01, Hebr. 9,23-28, Én gang er nok

I teksten står der bl.a. følgende:

=== citat start ===

.... Vi har de seneste årtier fået islam og andre religioner tæt ind på
livet. Her er budskabet, at du ved dine gerninger skal gøre dig fortjent til
gudens velbehag.

=== citat slut ====

Skønt overskriften i teksten primært er skrevet mhp. at påpege, at Jesus
udslettede synden én gang for alle, så kan den også bruges mht.
reinkarnation: Mennesker lever ikke flere gange, én gang er nok, jævnfør
He.9,27 ...

> NEXT DADDY ...

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4366

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 13:15

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> 3881 news:uNS6e.111677$Vf.4177271@news000.worldonline.dk
>
> Law no 1 broken (Exodus 2.Mos. 20,3) ...

Kirken er en *privat* organisation (hvor Kristus Jesus er ejermanden), med
klare interne definitioner angivet i Bibelen.

*Ingen* Grundlov - ej heller den danske - kan omstøde dette.

Heaven-Break:
(2005-09-22, CET 13:14)
- "Amen."

Der er derfor IKKE tale om en art *magtmisbrug* mht. menighedsrådets og
præstens beslutning.

Mht. Kirkelovene burde I have *undersøgt* definitionerne i Bibelen, og først
herefter hvae afsagt en kendelse vel-og-mærket i overensstemmelse med
Ordet°.

Heaven-Break:
14:12
- "Amen."

Krænkelsen af Guds-terrirorium består altså i, at I gjorde jer til såkaldte
"guder" på Kirkens bekostning, hvilket jeg kun dybt kan beklage ...

Dersom den danske Grundlov havde været *ophavsmanden* til Kirken, så havde I
fået medhold!

Men dét er IKKE tilfældet.

Det er korrekt, at Gud lader sig spotte ... (og Jesus sagde jo også på
Korset°: Tilgiv dem, for de ved ikke, hvad de gør) ... Men Gud lader sig
ikke spotte i al evighed.

Forlad derfor venligst *Guds* territorium.

Med venlig hilsen,
Info: 4382 news:WBSWe.68045$Fe7.229435@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4458

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-09-05 13:45

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> Mht. Kirkelovene burde I have *undersøgt* definitionerne i Bibelen, og
> først herefter hvae afsagt en kendelse ...

Øh ... jeg glemte at uddybe dette, så I bedre kunne fatte problemstillingen:

Input memory:

3803 news:wyj4e.109571$Vf.4165712@news000.worldonline.dk

> Har du nogensinde hørt om en falsk papirpose ?
>
> Nej vel !
>
> Og hvorfor i grunden ikke ?
>
> Fordi den er værdiløs. Det kan ikke betale sig at forfalske den !
>
> Derimod kan det godt betale sig at forfalske pengesedler, ikke sandt ?
[ ... ]
> Jeg fandt ud af, at det tog en farlig masse tid at lære alle disse
> falske sedler at kende, og der kom jo altid nye forfalskninger på markedet

Vi kan således IKKE *belemre* folketingspolitikerne med lov-ændringer hver
eneste gang, der dukker en ny type forfalsket "pengeseddel" op på markedet.

PS: Use the "vandmærke" and "serienummer" to
skelne-mellem-de-ægte-og-de-falske !
(såre simpelt)

> ... vel-og-mærket i overensstemmelse med Ordet°.

Hope You got the point ...

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4459

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-05 14:37

Men lever i fortiden, hvis man ser n oget negativt i blasfemi

MAn er barnligt-overtroisk hvis man oplever skade på nogen, ved at Gud
forhånes.

At Steen Ribers tilbad Gud p¨å en måde som den evangelisk-lutherske sekt
synes er knap så god som deres egen, har intet med blasfemi at gøre

Synagogeafbrænding og andet hærværk og vold bør der slås hårdt ned på. Men
ord sårer mindre end papirkugler. OG Gud er usårlig

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-09-05 15:16

"Bo Warming" skrev

> [...]
>
> Synagogeafbrænding og andet hærværk og vold bør der slås hårdt ned på. Men
> ord sårer mindre end papirkugler. OG Gud er usårlig

Far ... (You know) ?

DADDY:
(2005-09-23, CET 16:11)
- "Ja."

Okay ...

Også til dig, Bo, skal spørgsmålet stilles:

-

7 dage *før* Tsunami-katastrofen, indtraf der en højst besynderlig hændelse:

Newsgroups: dk.politik
Date: Sunday, December 19, 2004 11:53 PM (DK-sommertime 2005)
Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes (Jakarta,
Indonesia)
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Søn 19 Dec (2004, CET) 21.34.36

Eksplosion menes ar være meteorit

En mægtig eksplosion hørtes over den
indonesiske hovedstad Jakarta søndag,
efter, hvad der menes at have været en
meteorit, var blevet set trækkende en
stribe efter sig hen over himlen.

Der blev slået alarm efter eksplosio-
nen, der kommer netop som landet er i
nært forestående terrorangreb, skriver
Ritzau.

Men astronomer siger, at braget sand-
synligvis skyldes en stor meteorit, som
eksploderede nær jorden

19. dec 08:20 (CET, red.)

=== citat slut ====

En tilfældighed ?

eller ...

Kunne der være tale om et varsel, som vi blot ikke forstod at tyde
(dengang) ?

-

Indenfor videnskab siger man (vist nok), at den mest simple og enkle
forklaring som oftest er den rigtige.

Sandsynligheden for at der var tale om en tilfældighed, er yderst ringe.
Hændelsen var ret usædvanlig. Under kold-krigen kunne dette jo have udløst
en atomkrig!

Vi kan også så godt som udelukke, at Homo sapiens var involveret, fordi man
jo i sagens natur endnu ikke (her på jorden) er i stand til at forudse disse
jordskælv. Og havde man kunnet det, mon ikke man så ville have advaret
menneskene i området.

Tilbage står den teoretiske mulighed, at aliens (Liv-2) "placerede"
meteoret.

På den foranledning besluttede jeg mig for at gøre et eksperiment:

Lørdag aften den 2. april 2005 annoncerer jeg på
news:dk.livssyn.kristendom - med kort varsel - at en yderst interessant
film, Independence Day, nu vises på Dansk TV, se evt. ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk
(benyt http://www.google.dk/grphp idet indlægget nu er forældet på serveren)

Denne film er tidligere blevet brugt symbolsk, se evt. i arkivet:
Searchstring: 99-02-25.IRA
Letter to Iran feb. 1999
1617 news:DgP0c.102635$jf4.6168631@news000.worldonline.dk

> Code "Independence day, tape-time:
> 1:37:16-1:38:37":

Klokken 22:06 samme aften - præcis da filmen on-line går fra den 3/7 til den
4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det østlige
Danmark af et meteor. Se evt. dokumentation ...
3810 news:omx4e.109919$Vf.4166079@news000.worldonline.dk

Mit spørgsmål til dig lyder:

Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
bag disse meteor-hændelser ?

Læs evt. fortsættelsen, jump ...
(der kom endnu et repsonce)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4483

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 02-10-05 14:04

Til Højesteret,

OUTPUT-ordre-time:
2005-10-02, CET 11:44:12, delay -0:00:54

Complain

Copies:
Folketinget
Newsgroup: news:dk.livssyn.kristendom

"Jesus-loves-you" skrev
4458 news:OhxYe.68602$Fe7.231291@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Mht. Kirkelovene burde I have *undersøgt* definitionerne i Bibelen, og
> først herefter hvae afsagt en kendelse vel-og-mærket i overensstemmelse
[ ... ]
> [...]
> ikke spotte i al evighed.
>
> Forlad derfor venligst *Guds* territorium.

News:
(2005-10-01, Iraq-time ca. 12:20-40)
Danish soldier killed by enemies.

Memory on:
4364 news:CLjWe.67895$Fe7.229124@news000.worldonline.dk
4366 news:4yyWe.67955$Fe7.229131@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> 2005-10-01, ...

Hmm ... das war nicht so gut ...

Ihukom hvordan det gik Jødefolket, dengang de skulle indtage byen Aj
(Joshua 7).

Eller ihukom hvordan det gik sidste gang en *Øvrighedsperson* (Statsminister
Anders Fogh Rasmussen) ligeledes fremturede med blasfemiske udtalelser.
Dengang blev en hel bydel jævnet med jorden ... !!!
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

I bringer jo *hele* vort land i fare med Jeres blasfemiske opførsel !!!

I ægger Herren til strid (4.Mos.16,46-48).

How folish can a man (DK-Højesteret) be (file 4364: He.12,6) ?

Are You blind, or what ?

I kan IKKE være det bekendt, hverken overfor vores soldater i Irak (og andre
steder) eller den danske befolkning ...

Vær derfor sød og *omvend* Jer nu!

Todays Keyword (received from the local Church°):

(Gud ønsker at velsigne)

Jeg vil forandre jer indefra ved at give jer et helt nyt hjerte,
der længes efter at gøre det rigtige,
og en ny ånd i jeres indre, så I lærer
en helt ny måde at tænke på.

Jeg vil tage jeres stolte, hårde stenhjerte fra jer
og skifte det ud med et føjeligt kødhjerte.

Og jeg vil sende min Ånd ind i jer,
så I adlyder mine love og gør,
hvad jeg befaler jer.

Ezekiels Bog 36,26-27

DADDY-Break:
(2005-10-02, CET 13:30)
- "Jeg ønsker at velsigne Jer alle, men I må først ... [loyalitet, *1] ..."

*1:
Ordet ej 100% sikkert.

Blasfemien må - med andre ord - bringes til ophør!

Respekter derfor venligst Kirkens úkrænkelighed, fordi den er Guds ejendom,
akkurat som I jo også har skrevet i Jeres Grundlov § 72, at "boligen er
ukrænkelig".

Heaven-Break:
(2005-10-02, CET 13:41:55, delay -0:00:54)
- "Amen."

-

Internal:

DADDY-Break:
(2005-10-02, CET 13:55:23, delay -0:00:54)
- "Det skal Jeg nok (bad: Herre, se i nåde til Danmark og det danske folk.
Ihukom at vi blot er úforstandige skabninger)."

Giv os, o Gud, et nyt rent hjerte og en lyst til at gøre det gode.

Heaven-Break:
(2005-10-02, CET 13:57:00, delay -0:00:54)
- "Amen."

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4558

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-10-05 13:45

"Jesus-loves-you" skrev
4364 news:CLjWe.67895$Fe7.229124@news000.worldonline.dk

[ ... ]

Jump venligst (og dets Link's) ...

højesteretskendelse vedr. reinkarnation i Folkekirken
4558B news:tZQ%e.69550$Fe7.234347@news000.worldonline.dk

Med venlig hilsen,
Info: 4568 news:vF70f.69647$Fe7.235068@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4609