/ Forside / Teknologi / Udvikling / C/C++ / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
C/C++
#NavnPoint
BertelBra.. 2425
pmbruun 695
Master_of.. 501
jdjespers.. 500
kyllekylle 500
Bech_bb 500
scootergr.. 300
gibson 300
molokyle 287
10  strarup 270
AE SDK callback problem
Fra : Kasper Weibel


Dato : 07-06-01 14:52

Hej

Jeg har problemer med PF_SUBPIXEL_SAMPLE callback'et i After Effects SDK 4.1
i Visual C++ 6.0. After Effects crasher når jeg bruger det. Når jeg kører
programmet gennem debuggeren i assembly, kan jeg se at crashet sker, når
calleback'et bliver kaldt. Jeg har også haft problemer med math
callbacks'ene og er gået tilbage til at bruge <math.h>. Jeg bruger SDK'ets
callback makroer, og overvejer om jeg skal sætte en option i compileren.

/Kasper

* K a s p e r W e i b e l N i e l s e n - R e f s
* Department of Information and Media studies
* A a r h u s U n i v e r s i t y , D e n m a r k



 
 
Kasper Weibel (08-06-2001)
Kommentar
Fra : Kasper Weibel


Dato : 08-06-01 11:08

> Jeg har problemer med PF_SUBPIXEL_SAMPLE callback'et i After Effects SDK
4.1
> i Visual C++ 6.0. After Effects crasher når jeg bruger det. Når jeg kører
> programmet gennem debuggeren i assembly, kan jeg se at crashet sker, når
> calleback'et bliver kaldt. Jeg har også haft problemer med math
> callbacks'ene og er gået tilbage til at bruge <math.h>. Jeg bruger SDK'ets
> callback makroer, og overvejer om jeg skal sætte en option i compileren.

Problem solved:

Efter en masse debugging fandt jeg ud af, at sætningen hvor jeg definerer
indholdet af in_data variablen var røget ud. For de uindviede kan jeg sige,
at in_data variablen skal være defineret når man bruger AE callbacks. Tak
ellers.

/Kasper



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste