4X4 terræn
Fra : PD

Dato : 15-09-05 16:32

Hej!

Kunne ikke finde et forum for offroad entusiaster, men håber her er nogen,
der kan hjælpe.

Jeg har kigget lidt på en gammel firehjulstrækker, med diff. spærre og det
hele. Men jeg er ikke helt klar over, om der er nogen steder i nærheden af
min bopæl, hvor jeg kan more mig med den. Her tænker jeg på noget terræn,
hvor firehjulstrækket kan blive fyret af :)
Og skal min være medlem af en klub, for at benytte sådan et område?

Jeg bor i Taastrup (2630). Håber der er nogen, der kan hjælpe!
Og hvis du sidder og tænker på hvilken bil jeg er blevet forelsket i, så er
det den gode gamle Merc GD 240.

Håber på nogle gode svar :)

Hilsen PD

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-09-05 18:35

PD wrote:
> [...]
>
> Jeg bor i Taastrup (2630). Håber der er nogen, der kan hjælpe!
> Og hvis du sidder og tænker på hvilken bil jeg er blevet forelsket i,

Jeg arbejdede sammen med en gut, for ca. et halvt år siden, som bor i
Hedehusene.
Han kører i en Toyota LandCruiser og han snakkede stort set ikke om andet
end den 4X4 "klub" han var med i.
Den holder til i Hedehusene og de kørte tit (ifølge ham) i Kallerup grusgrav
og andre lignende steder.
Jeg kan dog ikke huske om der var tale om en reel klub eller blot en del 4X4
nørder der var "stødt" sammen.
Jeg ved desværre heller ikke hvor han bor eller hvor han arbejder henne nu

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-09-05 19:35

PD wrote:
> Håber på nogle gode svar :)

Jeg er desværre ikke så kendt "derovre"...
Prøv på http://www.4x4.dk/