For-krummede handsker?
Fra : TGSC

Dato : 15-09-05 12:30

Hej,
alle de steder jeg har kigget på handsker har de hængt/ligget fine og
flade i en stak, og det virker som om de er syet til udstrakte fingre,
men når man kører krummer man jo. Jeg har kigget i Held-kataloget og
der står noget om at de er syet i den facon de skal bruges i, nemlig
krummet, men det virker som om de er de eneste der gør det. Kan det
passe?

Jeg håber at kunne sidde på halefinnen af en solsort til Louis snart
så jeg kan kigge på et større udvalg.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-09-05 12:51

> [...]
> der står noget om at de er syet i den facon de skal bruges i, nemlig
> krummet, men det virker som om de er de eneste der gør det. Kan det

Næh, fingrene i mine handsker fra Hein-Gericke er også syet så de krummer
naturligt. Det gjorde mine gamle handsker også (husker ikke mærket), men de
var købt herhjemme.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-09-05 12:35

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> Næh, fingrene i mine handsker fra Hein-Gericke er også syet så de
> krummer naturligt. Det gjorde mine gamle handsker også (husker ikke
> mærket), men de var købt herhjemme.

Så længe det drejer sig om (sommer)læderhandsker er jeg enig i at
faconsyningen vist mere er reglen end undtagelsen.

Mht. vinterhandsker synes jeg har set et mere 50/50 split.

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Hans/NTV

Dato : 15-09-05 12:57

Næhhh det er vist meget normalt at handsker er syet i facon. Nu har
jeg køb handsker ved MConline de sidste par gange der har været behov
og alle deres handsker er syet i facon.
hVh
Hans