En god restaurant i kbh ?
Fra : Ukendt

Dato : 15-09-05 08:46

Hejsa alle

Vi skal til kbh og spise engang i en rigtig god anledning, så ville jeg høre
om der er en der har et forslg til en resturent hvor de laver rigtig god
mad, det lille hyggeligt sted, hvor kødet altid er mørt, og stemningen er
god..
Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..

Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Mvh
Morten

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 15-09-05 09:53

Har nu 3 gange være på Cofoco, og altid overgået mine forventninger.
Super god mad, til en super pris. Betjeningen er dog lidt svingende,
den ene gang ventede vi lang tid på desserten. Husk når du bestiller
at du ikke vil sidde ved lang bordet.

www.cofoco.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-05 10:00

[...]

ok tak for forslaget, har de kun de retter man kan se her:
http://www.cofoco.dk/les_menu.asp

Mvh
Morten

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-09-05 10:20

Juel skrev:

> ok tak for forslaget, har de kun de retter man kan se her:
> http://www.cofoco.dk/les_menu.asp

Ja. Cofoco leverer gourmet-mad som man normalt betaler langt mere for.
Det kan de gøre fordi menuen er begrænset, og fordi de normalt kan nå
to hold gæster pr. bord pr. aften. Menuen skifter dog med jævne mellem-
rum.

Som en kuriositet kan nævnes at alle priser er delelige med 25, så hvis
man er flere om at betale, er det let at regne hver enkelts bidrag ud.

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 15-09-05 10:41

On Thu, 15 Sep 2005 09:45:57 +0200, "Juel" <xsnabelastarchild.dk>
wrote:

> [...]
>Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..
>
>Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Hvilken slags mad kan du rigtig godt lide? Fransk, italiensk?

I nærheden af Nyhavn finder du både Le Sommerlier og Casa D'Antino.

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 08:16

> Hvilken slags mad kan du rigtig godt lide? Fransk, italiensk?
>
> I nærheden af Nyhavn finder du både Le Sommerlier og Casa D'Antino.

Bare god mad med rigtig mørt kød, noget hvor man bare tænker MUMS !

Mvh
Morten

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 15-09-05 10:47

Juel wrote:

> [...]
> Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..
>
> Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Man kunne nævne utallige ... En favorit er No. 1 Århusgade
http://www.no-1.dk/, det er simpelthen en af de restauranter, hvor man
får mest for rimelige penge. Betjeningen er i top (meget lille restaurant).

Skal det være i nærheden af Nyhavn, vil jeg anbefale Le Sommelier i
Bredgade http://www.lesommelier.dk/. Hold jer i hvert fald fra selve Nyhavn.

Cofoco og også (i lidt lavere kvalitet Klai's) er udmærkede steder, men
til en lang og hyggelig aften, hvor der kræses om gæsterne, duer de ikke.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 08:16

> [...]
> http://www.no-1.dk/, det er simpelthen en af de restauranter, hvor man
> får mest for rimelige penge. Betjeningen er i top (meget lille

lidt kedelig menu synes jeg..

> Skal det være i nærheden af Nyhavn, vil jeg anbefale Le Sommelier i
> Bredgade http://www.lesommelier.dk/. Hold jer i hvert fald fra selve
Nyhavn.

Ser til gengæld spændende ud

Mvh
Morten

Fra : Padre

Dato : 15-09-05 15:09

> [...]
> Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..
>
> Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Restaurant Vincent på Østerbro er rigtig god. Det er et lillebitte og meget
hyggeligt sted med god mad.

http://www.aok.dk/profile/9752

--
Padre

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 08:19

> Restaurant Vincent på Østerbro er rigtig god. Det er et lillebitte og
meget
> hyggeligt sted med god mad.
>
> http://www.aok.dk/profile/9752

har de mørbrad og den slags guf ?

Mvh
Morten

Fra : Padre

Dato : 16-09-05 17:40

> har de mørbrad og den slags guf ?

Svinemørbrad ? Det tror jeg ikke - det er hardcore fransk mad

--
Padre

Fra : JytteJ

Dato : 15-09-05 16:26

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..
>
> Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Noma på Christianshavn. Har vist allerede fået en michelin stjerne. Har ikke
været der endnu, men ville meget gerne, det ligner et fedt sted ved vandet.
www.noma.dk

JytteJ

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-09-05 17:06

Hej,

wrote:

> [...]
>Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..
>
>Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Hmm - hvis i er til en lille gåtur ned af Bredgade og Esplanaden er
Lumskebugten et rigtig dejligt - og hyggeligt - sted. Rigtig god
betjening, meget lækker mad og nogenlunde fornuftige priser.

** Lars

Fra : as

Dato : 15-09-05 18:12

"Lars Knudsen" <larsnospam@landligtxxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lumskebugten et rigtig dejligt - og hyggeligt - sted. Rigtig god
> betjening, meget lækker mad og nogenlunde fornuftige priser.

Lumskebugten det er da en bodega for enden af jagtvej

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-09-05 20:22

Hej,

On Thu, 15 Sep 2005 19:12:21 +0200, "as" <nospam@spam.dk> wrote:

>Lumskebugten det er da en bodega for enden af jagtvej

Ahhhhh.. Come on

http://www.lumskebugten.dk/ - det er der ikke meget bodega over!

Den anden hedder da LumskebuKSen, gør den ikke?

** Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-05 13:13

> Den anden hedder da LumskebuKSen, gør den ikke?

Jo. Der har jeg drukket mange øl, da jeg gik på navigationsskolen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 08:19

> Hmm - hvis i er til en lille gåtur ned af Bredgade og Esplanaden er
> Lumskebugten et rigtig dejligt - og hyggeligt - sted. Rigtig god
> betjening, meget lækker mad og nogenlunde fornuftige priser.

det ser også ok ud

Mvh
Morten

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 15-09-05 18:27

> [...]
> Prisen er som sådan ikke vigtig, men skal self ikke være totalt sindsyg..
>
> Omkring nyhavn området ville være cool, men er intet krav..

Det Lille Apotek - det er et rigtig hyggeligt sted med mad af god kvalitet
og god betjening. Københavns ældste restaurant.
www.det-lille-apotek.dk

M.v.h. Karina

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 15-09-05 23:44

Karina Lund Andersen wrote:

> Det Lille Apotek - det er et rigtig hyggeligt sted med mad af god kvalitet
> og god betjening. Københavns ældste restaurant.
> www.det-lille-apotek.dk

.... hvis man da kan være der for turisterne.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 15-09-05 23:59

> ... hvis man da kan være der for turisterne.

- dvs. alle svenskerne og nordmændene )