Spilleplan til Roskilde?
Fra : Wertigo

Dato : 07-06-01 13:52

Er det muligt at finde en spilleplan til Roskilde festival?
www.uradio.ku.dk/roskilde har en liste over hvilke kunstnere, der spiller
hvilken dag, men dels er listen langt fra komplet, dels kunne det være sjovt
med et tidspunkt. Så er dette muligt at finde?

MvH Mikkel

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-06-01 14:11

Hej Mikkel

Programmet bliver først sendt i trykken 14 dage inden festivallen men selve
tidsplanen bliver lavet et par dage før. Der sker så mange rokader og
aflysninger og flytninger at de ikke sender noget ud før tirsdag eller
onsdag. Det er en fed oversigt men jeg vil ikke sætte mange penge på den da
der ikke er nogen officiel udtalelse fra Roskilde festivallen. Men den giver
da et hint om hvordan det kommer til at se ud. Jeg kan se at Cure skal lukke
Orange men ved du hvem de skal sparke ballet igang? Det plejer at være et
dansk up-coming rock band men jeg kan ikke rigtig gennemskue hvem på
programmet der er værdige til sådan en ting.

mvh

Michael
Roskilde gænger på sit 9 år

p.s. Jeg synes udvalget af rockmusik er meget tyndt i år. Jeg lavede for
sjov en optælling. Iflg Roskildes egen bandbeskrivelser kommer der 35
rockbands og 112 musikere indne for alle mulige andre genrer såsom Salsa,
soul, hip-hop, jazz, country m.v. De er ved at tabe pusten. De havde en tøs
for nogle år siden som brugte meget tid på at opsnuse nye spændende
rocknavne. Er hun væk? Er der nogen der ved hvordan de finder navne til
festivallen. Forhåbentligt bruger de ikke sådan et bookingselskab som Motor
eller hvad det nu hedder !?!.

Fra : Gergen

Dato : 07-06-01 16:42

Michael Petersen <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i1LT6.9405$R84.1131223@news010.worldonline.dk...
> Hej Mikkel
> Det plejer at være et
> dansk up-coming rock band men jeg kan ikke rigtig gennemskue hvem på
> programmet der er værdige til sådan en ting.

Jeg ved i hvert fald at Kitty Wu, der nok må betegnes som et dansk upcoming
rockband, skal spille på Orange Scene lørdag 17.30

Kunne det tænkes at det kunne blive Dear der skal åbne torsdag?

Forhåbentligt bruger de ikke sådan et bookingselskab som Motor
> eller hvad det nu hedder !?!.

Hvad er der galt med Motor?

--
Christian
-----

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-06-01 10:53

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rockband, skal spille på Orange Scene lørdag 17.30
>
> Kunne det tænkes at det kunne blive Dear der skal åbne torsdag?

Dear !! Hmm har ikke umiddelbart hørt noget om dem. Har de en fanside eller
nogle sniglyttere man kan checke ud. ?

> Forhåbentligt bruger de ikke sådan et bookingselskab som Motor
> >

> Hvad er der galt med Motor?

Som sådan ikke noget men Roskilde haar tidligere selv fundet der små
spændende navne og jeger bare bange for at det er blevet "udliciteret" til
nogen som ikke helt kan løfte arven. Som sagt så synes jeg udvalget af Rock
musik e blevet meget tyndt. Men hvis de ordner det selv skulle de måske
kigge sig om efter proff. hjælp. Bare der snart sker noget.....

Jeg belv glad da jeg så at Barrahead skulle spille men skuffet da jeg så at
de skulle spille på Campingscenen.

mvh

Michael

Fra : jacob nielsen

Dato : 08-06-01 11:12

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message

> Dear !! Hmm har ikke umiddelbart hørt noget om dem. Har de en fanside
eller
> nogle sniglyttere man kan checke ud. ?
Dear er fede nok. Det er Laust Sonne fra DAD's soloprojekt. Der er vist et
par lyttere på deres hp http://www.dearnet.dk/

Mvh.
Jacob

Fra : Aslak Ransby

Dato : 08-06-01 13:21

On Fri, 8 Jun 2001 12:11:41 +0200, "jacob nielsen"
<jacobnielsen@altavista.com> wrote:

[Snip]
>Dear er fede nok. Det er Laust Sonne fra DAD's soloprojekt. Der er vist et
>par lyttere på deres hp http://www.dearnet.dk/

og www.g.dk hvis jeg ikke tager fejl

---
Best Regards / Venlig Hilsen