Andet multimedie
bentjuul 3670
Album til grafik arb.
Fra : Ricko.

Dato : 15-09-05 05:52

En kammerat har bedt mig spørge om der er nogen der kender dette program ,
han laver en del grafik arb, som han gerne vil have ordentlig samling på ,
så er der nogen der kan anbefale det , eller er der noget andet og bedre han
skal kikke efter.
Link

http://www.microsoft.com/products/imaging/ProductDetails.aspx?pid=003&active_tab=Overview
--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Treben

Dato : 15-09-05 09:56

Hej Ricko
Jeg kende ikke til det program, men jeg kan fortælle at jeg bruger
ThumbsPlus se: http://www.cerious.com/featuresv7.shtml som jeg synte godt om
og prisen er 49.95 § for en standard version, og man kan hente en
prøveversion af programme på siden, så man selv kan prøve det.
Hilsen Torben
(ved privat mail, fjern de 3 x)

Fra : Ricko.

Dato : 15-09-05 10:27

"Treben" <trebenxxx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om og prisen er 49.95 § for en standard version, og man kan hente en
> prøveversion af programme på siden, så man selv kan prøve det.

Mange tak , det bliver der kikket på

Fra : Denn!s H

Dato : 15-09-05 15:47

http://www.acdsee.com/