Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign CS2, Ramforbrug/performance + æøå~
Fra : Ruben Leonhardt

Dato : 14-09-05 15:36

Hvorfor svinger ramforbruget den så meget når jeg arbejder i den samme fil.
Indesign bruger fra 50 MB og nogle gange helt op til 200MB hvis jeg kikker
under Jobliste> Processer?

Selv om det er en stor fil (92MB) jeg arbejder med idet jeg har alle
billeder inde som high res, burde den da ikke æde SÅ meget.

Et andet problem er at jeg pludselig ikke har æøå, men får istedet andre
tegn. ( Dette har jeg iøvrigt også oplevet i version CS samt ver 1.5)

Fra : Studio Smalbro

Dato : 14-09-05 20:36

> Et andet problem er at jeg pludselig ikke har æøå, men får istedet andre
> tegn. ( Dette har jeg iøvrigt også oplevet i version CS samt ver 1.5)

æøå problemet kender jeg - det er - hos mig - affødt af mangel på
hukommelse. Det ser ud til at InDesing har det med at æde af rammen uden at
frigive den igen. Ligesom Photoshop gjorde tidligere.

Kh
Bjørn

Fra : Ruben Leonhardt

Dato : 15-09-05 07:52

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hukommelse. Det ser ud til at InDesing har det med at æde af rammen uden
> at frigive den igen. Ligesom Photoshop gjorde tidligere.

Tak Bjørn.
Jeg har 2GB RAM, det burde da være nok i en P4 3.0GHz maskine.