Styr
Fra : peter

Dato : 14-09-05 15:25

Hej.

Er der nogen der ved hvordan man ændrer højden på styret på en Honda CBR
1000F?
Den har clip-on håndtag som er monteret direkte på gaflen.
Jeg tænkte at der måske findes andre monteringsbeslag så man kan flytte
håndtagene ca. 35 mm op og bagud.
Jeg har svært ved at få en afslappet kørestilling da jeg læner mig få hårdt
på håndtagene.
Problemet er ikke så stort ved plus 160 km/t, men det egner sig dårligt til
DK

Peter

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 14-09-05 16:08

"peter" <ps@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hårdt
> på håndtagene.
> Problemet er ikke så stort ved plus 160 km/t, men det egner sig dårligt

Prøv at kigge på www.gillestooling.com Jeg har selv købt et Variobar styr
til min VFR.
Topkvalitet, men heller ikke helt billig.
Hilsen Matthias

Fra : Peter

Dato : 15-09-05 23:04

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på www.gillestooling.com Jeg har selv købt et Variobar styr
> til min VFR.
> Topkvalitet, men heller ikke helt billig.
> Hilsen Matthias

Hej

Har været inde at kigge. Det er det helt rigtige og præcis det jeg leder
efter.
Bare ærgeligt de ikke laver et der passer på min model (sc24)

Jeg vil prøve at skrive til dem. Måske de har en løsning...
Tak for hjælpen.

Peter

Fra : Armand

Dato : 16-09-05 00:31

Peter wrote:
> [...]
> Bare ærgeligt de ikke laver et der passer på min model (sc24)
>
> Jeg vil prøve at skrive til dem. Måske de har en løsning...

Kig nu lige grundigt på dine styrs nærmed med kåbe og tank ved fuldt
udslag og se om ikke manglende plads dér er grunden til at det er
kompliceret at ændre på netop dine styr :-|

--
Armand.
(hvis håndled også helst så styr mere tilbagevredne og sænkede)

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 16:58

peter skrev i meddelelsen
> [...]
>Den har clip-on håndtag som er monteret direkte på gaflen.
>Jeg tænkte at der måske findes andre monteringsbeslag så man kan flytte

Pas på ! Du risikerer at styrenderne går mod tank og/eller kåben. Der er
sjældent ret meget plads at gøre godt med til den slags ændringer.

>Jeg har svært ved at få en afslappet kørestilling da jeg læner mig få hårdt
>på håndtagene.

Spænd i sækken ! Tm. JJBager.

mvh
Orla

Fra : Peter

Dato : 15-09-05 22:54

meddelelse news:432849db$0$94459$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> Pas på ! Du risikerer at styrenderne går mod tank og/eller kåben. Der er
> sjældent ret meget plads at gøre godt med til den slags ændringer.

Der er fint med plads hvis jeg hæver håndtagene..

> Spænd i sækken ! Tm. JJBager.

Hvis bare jeg ku´ ville det ikke engang hjælpe Det er ryggenog hænderne
der driller..

> mvh
> Orla

Tak for rådene