Film hjemmeside
Fra : Moviemakerz

Dato : 14-09-05 14:27

Så vil det være muligt at lægge dine film ud på siden.

www.moviemakerz.com

amatørfilm, lyde, lokations mm.

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-09-05 18:02

Moviemakerz wrote:
> Så vil det være muligt at lægge dine film ud på siden.
>

> www.moviemakerz.com
>

> amatørfilm, lyde, lokations mm.

Du forstod det ikke sidste gang gjorde du?
Det er ellers kun 3 dage siden.
Dit indlæg hører stadig til i news://dk.opslag/

-Rune Jensen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 15-09-05 15:33

Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote in news:43285798$0$150
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Du forstod det ikke sidste gang gjorde du?
> Det er ellers kun 3 dage siden.
> Dit indlæg hører stadig til i news://dk.opslag/

Jeg forstår fint det rigtige i at bruge en opslagsgruppe.
Men omvendt har jeg svært ved at se det smarte i at 100
(eller hvor mange vi nu er) film-interesserede dagligt og
uden succes bladrer dk.opslag igennem for at se om der nu
skulle være kommet noget om film. Det er måske en gang ca.
hver anden måned at der er et opslag. Dvs. _Enten_ 100
mennesker hver dag i 2 måneder skal se forgæves i en gruppe
- _Eller_ 1 enkelt opslag for meget i en gruppe - jeg kan
da godt se hvad der spilder folks tid mest. Jeg er da kun
tilhænger af markedsgrupper til den slags og så videre
men det kan altså også blive for stift, besværligt og
bureaukratisk til at det er brugervenligt. Det er selvf.
også derfor diverse forums ofte overtager fra usenet. For
der er det de interesserede (og ikke netbetjentene) der
bestemmer ;) Sagt med et smil - jeg er ikke uenig med dig!

Jeg kan bare godt forstå hvorfor folk smider opslag her.

Jeg kigger aldrig i dk.opslag - der er jo kun noget inter-
essant en sjælden gang - i denne gruppe er det måske tæt
på hvert femte indlæg eller så der er spændende for mig.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-09-05 15:43

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> Du forstod det ikke sidste gang gjorde du?
> Det er ellers kun 3 dage siden.
> Dit indlæg hører stadig til i news://dk.opslag/
>
> -Rune Jensen

Jeg bliver nødt til at spørge..

Irreterer det virkelig folk derude så meget, at han poster en side der
omhandler film, er rettet til folk mod film og som bør bruges af
filmintreserede - her i en filmgruppe? Hvis han derimod postede den i opslag
ville knap 1% være intreseret i at læse om hans siden, fremfor herinde hvor
der er langt større interesse.

Deusden - hvis det ikke lige præcist intreserer f.eks dig eller andre
herinde, at gå ind og se på hans film-omhandlende-side. Bliver du så
virkelig så, så frustreret og provokeret over at han viser dig den, at du
ikke længere kan få din dagligdag til at hænge sammen? Så frustreret at du
simpelthen må bruge energi og tid på at kæmpe for at dette post bliver
postet i den rigtige gruppe - for at lov og orden og retfærdighed kan ske
fyldest?

...og her gik jeg og troede at folk der var meningstløst og generelt sure
over småting i dagligdagen, kun var noget man kunne finde en sen eftermiddag
i Netto.

ps. til dig Moviemakerz - godt initiativ med den side. Keep up the good work

Mvh. Martin
Deltids leder i Netto

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 15-09-05 16:14

On Thu, 15 Sep 2005 16:43:25 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>ps. til dig Moviemakerz - godt initiativ med den side. Keep up the good work

Jeg er enig. Jeg ser aldrig de opslagssider og mener bestemt, det er i
orden at poste ikke-kommercielle filmlinks her.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 15-09-05 16:24

Niels Søndergaard wrote:

> Jeg er enig. Jeg ser aldrig de opslagssider og mener bestemt, det er i
> orden at poste ikke-kommercielle filmlinks her.

Jeg synes også der er forskel på at poste rene opslag: Se min side! og
så et indlæg som Moviemakerz (det første af de to), hvor han fortæller
om siden og udtrykker sin interesse for kommentarer fra gruppen.

Rene opslag vil altid være irriterende, uanset om de er kommercielle
eller ej, fordi de ikke bidrager med noget som helst.

Mikkel

--
Guatemala travel, Spanish studies, volunteering:
http://lakjer.dk/mikkel/spanish.shtml

Fra : Kim2000

Dato : 15-09-05 16:40

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er enig. Jeg ser aldrig de opslagssider og mener bestemt, det er i
> orden at poste ikke-kommercielle filmlinks her.

Jo, så længe det ikke er kommercielt, men faktisk blev der reklameret for
siden et par dage tidligere, så hvis det skal være standarden at sende en
mail herinde hver gang, der er sket ændringer, så ender jeg også med at
blive irriteret.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Moviemakerz

Dato : 15-09-05 22:17

Jeg takker jeg alle for supporten :) det er et godt skub i ryggen! Jeg
kan da se at der er nogle der kæmper i en god sags tjeneste!! Og disse
2 Bekendtgørelser var gjort for at informere om siden, intentionen var
ikke at skabe et kunde grundlag da siden er 100 % privat hvilket
indebære at der ikke vil forekomme bruger betaling eller reklamer. den
er fra os, til os!

Mvh Toke

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 15-09-05 23:43

Moviemakerz wrote:

> [...]
> ikke at skabe et kunde grundlag da siden er 100 % privat hvilket
> indebære at der ikke vil forekomme bruger betaling eller reklamer. den

Det går jo nok, men hvad med for fremtiden at bidrage med andre ting her
i gruppen og så sætte "reklame" for din nye side i din signatur. Den
slags reklame er effektiv og velset af alle.

Og så lige noget helt andet: Jeg vil kraftigt anbefale dig at få læst
korrektur på siden. Tro mig, det er sagt i bedste mening.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Moviemakerz

Dato : 16-09-05 12:39

Jeg ved det godt :) var lidt hurtigt ude !!