Fup igen igen - eller hvad?
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 14-09-05 09:59

Hej,

Ny tuning af bilen vha. magnetisering - lyder som en and, men det kan
åbenbart sælges.

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19970086&catg=1&listingtype=6&listingsort=0

Carsten

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-09-05 10:07

Carsten Pedersen wrote:
> Hej,
>
> Ny tuning af bilen vha. magnetisering - lyder som en and, men det kan
> [...]

Den har været oppe at vende før - de magneter man ikke har kunne sælge
som boligafkalkere, forsøger man nu at sælge til intetanende "Brian'er"
(undskyld Brian, hvis du læser med)

> Carsten

Lars B

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-05 10:35

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Den har været oppe at vende før - de magneter man ikke har kunne sælge som
> boligafkalkere, forsøger man nu at sælge til intetanende "Brian'er"
> (undskyld Brian, hvis du læser med)

Man kan kun sige: Boykot QXL totalt, da de åbenbart ikke ønsker seriøse
sælgere.

Jeg har tidligere skrevet til dem ang. en useriøs sælger. Deres respons var
stort set ligegyldig/ligeglad.

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-09-05 11:13

Henrik B. wrote:
> [...]
> sælgere.
>
> Jeg har tidligere skrevet til dem ang. en useriøs sælger. Deres respons var

Hvad havde du forventet, de tjener jo gode penge på folks dumhed...

Fra : Torben Madsen

Dato : 14-09-05 11:38

> [...]
> var stort set ligegyldig/ligeglad.

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Den oplevelse har jeg sjovt nok også haft engang med dem. De burde jo nok
tænke lidt på, at folk, som har sådan en oplevelse af manglende seriøsitet,
nok handler et andet sted en anden gang. Jeg selv har ikke handlet gennem
QXL siden - og det er da et par år siden...

mvh
Torben Madsen

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 14-09-05 11:11

> [...]
>
> Den har været oppe at vende før - de magneter man ikke har kunne sælge som
> boligafkalkere, forsøger man nu at sælge til intetanende "Brian'er"

Hov, hov Lars - nu har jeg monteret sådan 3 på BMW'en og sammen med
et KN-filter samt Firestone Energysaver dæk, så tapper jeg faktisk 80 liter
benzin af bilen for hver 500km den har kørt - og samtidig er topfarten
steget
til ca. 390km/t

Forresten er lakken forseglet med Nano-teknologi forsegler - det giver jo
osse lidt

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Sven

Dato : 14-09-05 12:17

> [...]
> til ca. 390km/t
>
> Forresten er lakken forseglet med Nano-teknologi forsegler - det giver jo

LOL! Men du mangler det ultimative brændstoffilter, bestående af vævet
kevlar pakket ind i radioaktivt vat i et kulfiberhus. Det øger
gennemstrømningen af brændstoffet, så det faktisk render hurtigere ind i
brændstofpumpen, end hvis der slet ikke havde været et filter! Husk også den
i vindtunnel udformede hækspoiler fra Thansen i aluminium.

Sven

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-09-05 13:17

Brian S. Jensen wrote:
> [...]

> benzin af bilen for hver 500km den har kørt - og samtidig er topfarten

Okay jeg var ikke klar over at jeg havde teknologien så meget imod mig!
Jeg beklager hvad jeg har skrevet, og vil staks igangsætte et projekt
med at montere en stor magnet under, og over, hele motorrummet - det kan
kun være til det gode! :)

> Forresten er lakken forseglet med Nano-teknologi forsegler - det giver jo
> osse lidt

Hehehe, og hvis du også bruger nano-sokker, så er successen helt sikkert
hjemme! :)

> Mvh.
> Brian S Jensen

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 18:47

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til ca. 390km/t
>
> Forresten er lakken forseglet med Nano-teknologi forsegler - det giver jo

Det kan da undre mig lidt, at du så ikke anvender TEC2000 som additiv til
motorolien. Så kan du køre uden motorolie og vil derfor slet ikke have noget
olieforrug. Det er genialt til de miljøvidste med slidte motorer.
MotorUp fra TV-shop har også DOKUMENTERET at deres additiv kan reducere
motorstøjen med 10 dB mener jeg det var.

--
Tom

Fra : Brian Binnerup

Dato : 14-09-05 14:16

> som boligafkalkere, forsøger man nu at sælge til intetanende "Brian'er"

Kan vi ikke godt kalde de "Brian'er" noget andet?

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-09-05 16:35

Brian Binnerup wrote:

> Kan vi ikke godt kalde de "Brian'er" noget andet?

Og ændre på mange års tradition? - nej tak! :)

Lars B

Fra : Brian

Dato : 14-09-05 19:23

Lars Jensen wrote:
> [...]

Fremragende idé - det er hermed vedtaget!

> Og ændre på mange års tradition? - nej tak! :)

Jeg har en tradition omkring folk der hedder Lars - de skal have røvfuld

/Brian

Fra : test

Dato : 14-09-05 20:38

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Fremragende idé - det er hermed vedtaget!

> Jeg har en tradition omkring folk der hedder Lars - de skal have røvfuld
>

> /Brian

Kommer din Lars oss fra Silkeborg ? ;)

ChipMIK

Fra : Brian

Dato : 14-09-05 20:48

test wrote:

> Kommer din Lars oss fra Silkeborg ? ;)

Njaa... jeg er ikke så specifik med mine Lars'er Det drejer sig mest om dem
der hedder f.eks Jensen til efternavn, evt. kører Mazda, muligvis har en
dunkel Rover fortid og laver lidt buler i sine biler indimellem... du ved,
dén slags Lars'er

/Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-09-05 21:34

Brian wrote:

> [...]
> dunkel Rover fortid og laver lidt buler i sine biler indimellem... du ved,

Du er ikke så lidt ond af dig! :)

Godt at jeg kan tage det (og tæskene!)

> /Brian

Lars B (Jensen)

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-09-05 21:33

Brian wrote:

> Fremragende idé - det er hermed vedtaget!

Aldrig!

> Jeg har en tradition omkring folk der hedder Lars - de skal have røvfuld

Hehehe, tænkt om jeg kunne lide det!?

> /Brian

Lars B

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-09-05 18:44

Brian Binnerup wrote:

> Kan vi ikke godt kalde de "Brian'er" noget andet?

Du kan lige så godt glemme at få lavet om på den del af den danske
folkekultur. En "Brian" er og bliver en "Brian". At du så er Brian er jo
noget helt andet.

Men vær du glad for at du ikke fik samme navn i dåbsgave som sønnen af
en af mine tidligere kolleger. Han blev døbt Søren. Ikke noget særligt.
Men når familien hedder Bruun til efternavn bliver det det.

--
MVH Finn ...og det var så det frankrigseventyr.
Men jeg nåede da at opleve at høre "Alsac'sisk" talt.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-09-05 19:02

Finn Guldmann wrote:
> Han blev døbt Søren. Ikke noget
> særligt. Men når familien hedder Bruun til efternavn bliver det det.

Hed han også Hansen ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-09-05 22:52

Per Beer Hansen wrote:

> Hed han også Hansen ?

Nej. Han fik ikke andre navne han kunne "skjule" uheldigheden under.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-09-05 08:37

Finn Guldmann wrote:

> Nej. Han fik ikke andre navne han kunne "skjule" uheldigheden
> under.

OK jeg kender nemlig en, som hedder Søren Bruun Hansen og tænkte at det
måske var ham

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-09-05 09:11

Per Beer Hansen wrote:
> OK jeg kender nemlig en, som hedder Søren Bruun Hansen og tænkte at det
> måske var ham

Ham her kan ikke være færdig med skolen, herovre i det jyske.

Fra : Brian

Dato : 18-09-05 10:51

Per Beer Hansen wrote:

> OK jeg kender nemlig en, som hedder Søren Bruun Hansen og tænkte at
> det måske var ham

Sådan er det her i landet - alle tror de kender alle
Hvis man møder nye mennesker og siger at man kommer fra f.eks Horsens, er
første spørgsmål "Okay, kender du ham der..."

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-09-05 11:40

Brian wrote:
> Sådan er det her i landet - alle tror de kender alle
> Hvis man møder nye mennesker og siger at man kommer fra f.eks Horsens, er
> første spørgsmål "Okay, kender du ham der..."

Du har måske ikke hørt den teori om at man gennem seks led af
bekendtskaber kan finde forbindelse til alle mennesker i verden?

Fra : Brian

Dato : 18-09-05 13:15

Finn Guldmann wrote:

> Du har måske ikke hørt den teori om at man gennem seks led af
> bekendtskaber kan finde forbindelse til alle mennesker i verden?

Det gælder vel kun for Kevin Bacon

/Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-09-05 11:44

Brian wrote:

> Det gælder vel kun for Kevin Bacon

Arhh.. begrebet (six degrees of seperation) er vist ældre end filmen?

> /Brian

Lars B

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-09-05 12:31

Lars Jensen wrote:

> Arhh.. begrebet (six degrees of seperation) er vist ældre end filmen?

Der står lidt om det her:
http://www.abc.net.au/science/news/stories/s920511.htm

Men det havde sin egen hjemmeside for en tid siden. Men den kan jeg ikke
finde nu. (Når jeg har brug for det)

Nu aner jeg ikke noget om den (+) film.

Men det handler i korthed om at hvis du "følger" dine venner, og deres
venner, og deres venner osv.

Så vil du komme rundt til alle folk i verden i seks led.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Brian

Dato : 20-09-05 14:53

Finn Guldmann wrote:
> [...]

Vidste ikke der var lavet en film om det...

> Men det havde sin egen hjemmeside for en tid siden. Men den kan jeg
> ikke finde nu. (Når jeg har brug for det)

Jeg har set noget lign. engang - men det inkluderede kun folk der står
www.imdb.com

> Men det handler i korthed om at hvis du "følger" dine venner, og deres
> venner, og deres venner osv.
>
> Så vil du komme rundt til alle folk i verden i seks led.

Jeg tvivler på at det altid vil lykkes

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-09-05 17:54

Brian wrote:
> Jeg tvivler på at det altid vil lykkes

Det nærmeste man kan komme dokumenteret forsøg siger at den er god nok.

Så du skal bare finde de fem mennesker der skaber forbindelsen mellem
dig og en nordkoreansk risbonde.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-09-05 16:19

Brian wrote:

> Sådan er det her i landet - alle tror de kender alle

Verden er ikke så stor

> Hvis man møder nye mennesker og siger at man kommer fra f.eks
> Horsens, er første spørgsmål "Okay, kender du ham der..."

Horsens er da også kun en landsby, er det ik' ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Brian

Dato : 18-09-05 17:44

Per Beer Hansen wrote:

> Horsens er da også kun en landsby, er det ik' ?

Udfra indbyggerne at bedømme, jow

/Brian

Fra : Brian

Dato : 14-09-05 19:19

Lars Jensen wrote:

> Den har været oppe at vende før - de magneter man ikke har kunne sælge
> som boligafkalkere, forsøger man nu at sælge til intetanende
> "Brian'er" (undskyld Brian, hvis du læser med)

No problem, man kan vende sig til så meget

/Brian - der endnu ikke er forkalket

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-05 13:30

Lars Jensen wrote:

> [...]
> kun være til det gode! :)

> Hehehe, og hvis du også bruger nano-sokker, så er successen helt sikkert

Og fylder dækkene med det luft et dækcenter forsøgte at sælge for
nogle år side. Luften var med større molekyler, så det ikke så let
fes ud )

mvh

Christian

Fra : Brian Binnerup

Dato : 14-09-05 14:18

>Og fylder dækkene med det luft et dækcenter forsøgte at sælge for
>nogle år side. Luften var med større molekyler, så det ikke så let
>fes ud )

Var der seriøst nogen der forsøgte det?

Mvh

Brian

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 15-09-05 05:17

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

> Var der seriøst nogen der forsøgte det?
>
> Mvh
>
> Brian

Jep - Dækringen (mener jeg) solgte "Formel 1"-luft som bestod af betydeligt
mindre monekyler, som iflg. reklamen skulle give bedre køreegenskaber

Der var oven i købet vist et billede af "almindeligt" luft som åbenbart
skulle
indeholde så store luftmonekyler at det ikke fordelte sig nær så godt som
deres Formel-1 luft - det gav med andre ord en bedre fordeling og dermed
et mere jævnt vejgreb - stadig iflg. reklamen

Jeg mener det kostede omkring 30-40 kr. PR. DÆK ! (alt efter hjulstr.)

Imponerende hvis de har solgt så meget som 2 monekyler luft

Vi har faktisk snakket om det af og til her på arbejdet - der skulle vel
ikke
være en som har reklamen liggende endnu ???

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Torben Madsen

Dato : 15-09-05 09:47

Jeg mener det kostede omkring 30-40 kr. PR. DÆK ! (alt efter hjulstr.)

Imponerende hvis de har solgt så meget som 2 monekyler luft

Mvh.
Brian S Jensen

Jeg var lige før sommerferien nede i Flensborg for at få skiftet sutterne på
min. Der spurgte de sgu også om jeg skulle have det her specielle luft i
dækkene - han kom sgu med en længere salgstale for det. Meeen - almindelig
luft - det er fint nok med mig - og så koster det ikke ekstra!

Mvh
Torben Madsen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-09-05 14:50

Carsten Pedersen wrote:
> Hej,
>
> Ny tuning af bilen vha. magnetisering - lyder som en and, men det kan
> [...]

Lidt sjovt, at effekten først kan mærkes efter 14 dage. Det er sørme
samme antal dage, som man har til at fortryde en handel foretaget på
internettet. :D

/Rasmus