Medal of Honor
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 09:49

Hej !! Jeg har problemer med at starte spillet. Efter det er læst ind viser
det en Open GL fejl er det noget jeg kan ændre på. Har det noget med
grafikkortet at gøre.
På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-09-05 09:54

EE wrote:
> Hej !! Jeg har problemer med at starte spillet. Efter det er læst ind
> viser det en Open GL fejl er det noget jeg kan ændre på. Har det
> noget med grafikkortet at gøre.
> På forhånd tak for hjælpen.

Hvilket grafikkort og hvilke drivere kører du med?

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 10:21

Hej igen!! Det drejer sig om en Compaq Presario 2100 og det eneste jeg kan
se er at den har en enhed til spil, video og billeder der hedder codecs.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-09-05 10:37

EE wrote:
> Hej igen!! Det drejer sig om en Compaq Presario 2100 og det eneste
> jeg kan se er at den har en enhed til spil, video og billeder der
> hedder codecs.

Vi kan nok hive nogle flere oplysninger ud med det gratis program Everest
Home Edition:

http://www.lavalys.hu/products/download.php?pid=1&lang=en

Hvad finder du under Grafikkort\Windows video?