noder eller MIDI-fil til: DOKY - misty daw~
Fra : Fætter Højben

Dato : 07-06-01 13:20

Jeg vil gerne have noderne til eller en midifil med nummeret "Misty Dawn" af
Niels Lan Doky. Jeg har forgæves søgt med google.com, OLGA mfl.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 08-06-01 00:38

> Jeg vil gerne have noderne til eller en midifil med nummeret "Misty Dawn"
af
> Niels Lan Doky. Jeg har forgæves søgt med google.com, OLGA mfl.

Prøv at søge på bibioteket. Der er udgivet en bog, med en masse Lan Doky
numre i. Der er bl.a. Misty Dawn.

--
Morten Bock - Musiker - 22år
"Finder det altid mere interessant at svare folk, hvis jeg ved en lille

Fra : Fætter Højben

Dato : 08-06-01 12:00

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message

Dawn"
> af
>
> Prøv at søge på bibioteket. Der er udgivet en bog, med en masse Lan Doky
> numre i. Der er bl.a. Misty Dawn.

Tak. Det var rart at vide. Jeg har søgt på det lokale bibliotek, men der er
kun CD'er med Doky. Kender du et bibliotek, hvor du ved at de udlånder
bogen?

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 08-06-01 12:16

Fætter Højben skrev:

> [...]
der er
> kun CD'er med Doky. Kender du et bibliotek, hvor du ved at de

Prøv evt. at søge på Niels Lan Doky på www.bibliotek.dk - under
avanceret kan du vælge hvilken materiale type (altså f.eks. noder som
her).

/Thomas

Fra : Fætter Højben

Dato : 08-06-01 12:56

snip
> Prøv evt. at søge på Niels Lan Doky på www.bibliotek.dk - under
> avanceret kan du vælge hvilken materiale type (altså f.eks. noder som
> her).
>
> /Thomas

OK - nu har jeg fundet den, men jeg har ikke tid til at vente på at den
bliver bestilt til mit lokale bibliotek. Kan man ikke finde ud af, hvilke
biblioteker der har den?

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 08-06-01 13:03

> [...]
den
> bliver bestilt til mit lokale bibliotek. Kan man ikke finde ud af,

Jeps... det skulle gerne stå derinde... når du har fundet noden og så
søger på et bibliotek så skulle der komme et link frem til hvilke
biblioteker der har materialet...

/Thomas

Fra : Fætter Højben

Dato : 08-06-01 13:23

"Thomas Nielsen" <corno@*nospam*worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeps... det skulle gerne stå derinde... når du har fundet noden og så
> søger på et bibliotek så skulle der komme et link frem til hvilke

Jeg kunne íkke finde det link til bibliotekerne, men jeg har ringet til mit
lokalbibliotek der siger at den kun er i Aarhus.
Det er for langt at køre til Jylland bare for at låne den, så jeg vil gerne
købe den. Hvor er der stor sandsynlighed for at den kan købes - helst
omkring København?

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 08-06-01 13:31

> [...]
vil gerne
> købe den. Hvor er der stor sandsynlighed for at den kan købes -

Øh... den er i hvert fald på Jagtvej bibliotek bl.a. - men det er kun
Misty Dawn... altså ikke opsamlingen som der blev snakket om
tidligere... - det skulle også være på Københavns Kommunes
Hovebibliotek.. men det ser ud som om den er lånt ud...

prøv evt. dette link (hvis det er delt så skal det lige samles før det
virker):

https://www.bibliotek.dk/bestil_3.php?target=Dfa&debugit=&cclterm1=lid
%3D21029041+og+lok%3D870970&lok_idnr=21029041&req_record=Doky,+Niels+L
an<BR>Misty+dawn+%3A+hovedtemaet+fra+tv+serien+%22%26%23197%3Brstider+
i+kongehuset%22+%3A+for+klaver+med+becifring<BR>1995<BR>NODE<BR>&start
=1&on_lib=1&materiale=MONOGRAFI&bib_nr=710109&hovedbibliotek=710100&bi
b_navn=%25D8bro

/Thomas

Fra : Fætter Højben

Dato : 08-06-01 15:30

klip
> [...]
> tidligere... - det skulle også være på Københavns Kommunes
> Hovebibliotek.. men det ser ud som om den er lånt ud...

Jeg har ringet til Østerbro bibliotek, som er det eneste af de to
biblioteker der har den ifølge kkb.bib.dk-systemet, hvor den ikke er udlånt.
Jeg kan ikke komme igennem hos biblioteket på Jagtvej - enten er der optaget
eller også lægger de røret på bordet i et kvarter.

Jeg vil heller købe det, hvis det kun koster 50 kr. Det svarer til det det
koster at tage ind til københavn for at aflevere det igen. Hvor kan man købe
det?

> [...]
> i+kongehuset%22+%3A+for+klaver+med+becifring<BR>1995<BR>NODE<BR>&start
> =1&on_lib=1&materiale=MONOGRAFI&bib_nr=710109&hovedbibliotek=710100&bi

Linket virker ikke. Det er nok fordi de bruger cookies og det er https. Så
kan man sjældent "spring ind" udefra. Men jeg fandt det lille hæfte kun med
mistydawn.

Fra : Fætter Højben

Dato : 08-06-01 17:21

jeg har fået lånt noderne fra jagtvej bib. nu.

Tak for hjælpen Thomas.

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 09-06-01 11:31

Fætter Højben skrev:

> [...]
https. Så
> kan man sjældent "spring ind" udefra. Men jeg fandt det lille hæfte

Jo jo linket virker fint... det skal bare sættes sammen på de rigtige
steder... - jeg tror ikke der er brugt cookies... for det er jo en
alen lang "search string" de bruger som URL...

/Thomas