Quake 3 maps
Fra : Dopedog

Dato : 13-09-05 21:35

Hejsa.

Er der nogen der ved hvor man kan downloade nogle maps til Quake 3 (helt
specifikt, Team Deathmatch maps) da mig og kæresten er ved at være træt af
de 8 som kun er med i spillet :p

-Ronnie

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-09-05 21:48

"Dopedog" wrote

> Er der nogen der ved hvor man kan downloade nogle maps til Quake 3 (helt
> specifikt, Team Deathmatch maps) da mig og kæresten er ved at være træt af
> de 8 som kun er med i spillet :p

Du kan evt starte her:
http://www.planetquake3.net/download.php

- Peter

Fra : Dopedog

Dato : 14-09-05 08:09

> Du kan evt starte her:
> http://www.planetquake3.net/download.php
>
> - Peter

Nice ! Takker

Fra : Dopedog

Dato : 15-09-05 11:18

> Du kan evt starte her:
> http://www.planetquake3.net/download.php
>
> - Peter

Nogen som har et link til en side hvor man kan downloade flere end en bane
af gangen ? Ret irreterende at man ikke kan downloade en stor mappack !

Fra : Leif Hansen

Dato : 15-09-05 13:01

http://thepiratebay.org/search.php?q=q3+map+archive

Ja fildeling kan også bruges til lovlige formål

/Leif

Fra : Dopedog

Dato : 15-09-05 15:06

> Ja fildeling kan også bruges til lovlige formål

Tak men såvidt jeg kan se, så er alle banerne alligevel pakket i ZIP, så det
tager jo en del tid at pakke dem allesammen ud :-\ Nå ikke noget at gøre ved
det I guess ...

-Ronnie

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-09-05 15:17

Dopedog wrote:

> [...]
> tager jo en del tid at pakke dem allesammen ud :-\ Nå ikke noget at gøre ved

Tager tid? Nænæ du markerer da hele bunken så og højreklikker og vælger
'extract here'..

Fra : Dopedog

Dato : 15-09-05 20:13

> Tager tid? Nænæ du markerer da hele bunken så og højreklikker og vælger
> 'extract here'..

Cool, det må jeg lige prøve når det er hentet ned. TAK :)