Begge skærmkapler i?
Fra : Thomsen

Dato : 13-09-05 20:23

Hej
Har lige monteret grafikkort i maskinen for at kunne snakke
digitalt med min skærm.

Skal jeg have både de analoge kabler og de digitale kabler i
for at skifte fra analog til digital?

Når jeg starter kun med digitale kabler er der ikke noget signal.

mvh Ole

Fra : Bruno

Dato : 15-09-05 15:31

Thomsen wrote:
> [...]
> digitalt med min skærm.
>
> Skal jeg have både de analoge kabler og de digitale kabler i

Nej

> Når jeg starter kun med digitale kabler er der ikke noget signal.

Er du sikker på at din skærm ikke er indstillet til at vise det analoge
signal? (Ikke alle skærme skifter automatisk) Eller måske er dit
skærmkort sat til at levere output på den analoge, men ikke den
digitale. Kig i manualen til skærmkortet, der står sikkert noget.

mvh

Bruno

Fra : Hans

Dato : 15-09-05 18:09

Thomsen wrote:
> [...]
> for at skifte fra analog til digital?
>
> Når jeg starter kun med digitale kabler er der ikke noget signal.

Hvilket fabrikat og type grafikkort handler det om?

Hans

Fra : Thomsen

Dato : 17-09-05 10:12

"Thomsen" <time@wwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at skifte fra analog til digital?
>
> Når jeg starter kun med digitale kabler er der ikke noget signal.

Jeg har en Samsung 193 og Radeon 9250.
Har fået det til at køre, men digitalt signal som 2. skærm.
Men det er måske meget normalt at det analoge signal tager 1. skærm og det
digitale 2. skærm?

mvh
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-05 22:39

Thomsen wrote:
> Jeg har en Samsung 193 og Radeon 9250.
> Har fået det til at køre, men digitalt signal som 2. skærm.
> Men det er måske meget normalt at det analoge signal tager 1. skærm
> og det digitale 2. skærm?

Nej, jeg kører med et R9800Pro via DVI til min LG L2010P.
DVI er sat til primærskærm og har aldrig haft de problemer som du snakker
om.

Zulu

Fra : Thomsen

Dato : 18-09-05 12:47

> Nej, jeg kører med et R9800Pro via DVI til min LG L2010P.
> DVI er sat til primærskærm og har aldrig haft de problemer som du snakker
> om.
>
> Zulu

Okay. Må prøve at eksperimentere lidt mere. Men er der nogen ydelses-forskel
på primærskærmen
og de andre "skærme"?

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 13:19

Thomsen wrote:

> Okay. Må prøve at eksperimentere lidt mere. Men er der nogen
> ydelses-forskel på primærskærmen
> og de andre "skærme"?

Jeg er ikke helt sikkert på at alle grafikkort kan lave
hardware-accelleration på den sekundære skærm.
Men det må du jo prøve dig frem med.

Der kan også være problemer med visning af film på den sekundære skærm, her
skal du kikke på dine Overlay-indstillinger.

Zulu

Fra : Thomsen

Dato : 20-09-05 00:07

> [...]
>
> Der kan også være problemer med visning af film på den sekundære skærm,
> her skal du kikke på dine Overlay-indstillinger.

Allright, jeg må prøve lidt forskelligt. Tak for hjælpen.

mvh Ole