Mc Revy 2003 / 2004
Fra : Dennis Jensen

Dato : 13-09-05 15:35

Hej bikers,

Er der nogen af jer der ligger inde med Mc revy 2003 / 2004 i indskannet
version?

Jeg mangler lige disse 2.....

Mvh Dennis...

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 13-09-05 20:17

Dennis Jensen wrote:
> Hej bikers,
>
> Er der nogen af jer der ligger inde med Mc revy 2003 / 2004 i
> indskannet version?
>
> Jeg mangler lige disse 2.....
>
> Mvh Dennis...

Nøjagtig de 2 mangler jeg også

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Calle Nielsen

Dato : 13-09-05 21:18

Dennis Jensen wrote:
> Hej bikers,
>
> Er der nogen af jer der ligger inde med Mc revy 2003 / 2004 i indskannet
> version?
>
> Jeg mangler lige disse 2.....
>
> Mvh Dennis...

> Den har indtil videre sparet mig for at få 7 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Jeg har 2003. Har du et sted jeg kan dumpe den?

Calle

Fra : Dr.Enduro

Dato : 14-09-05 07:12

Calle Nielsen wrote:

> Jeg har 2003. Har du et sted jeg kan dumpe den?
>
> Calle

Pas på, jeg kan forestille mig det kan blive dyrt i at blive nuppet i
sådan noget (i hvert fald hvis man er den, der deler ud).

--

Hilsen Jan

Fra : Calle Nielsen

Dato : 14-09-05 21:21

Dr.Enduro wrote:
> Pas på, jeg kan forestille mig det kan blive dyrt i at blive nuppet i
> sådan noget (i hvert fald hvis man er den, der deler ud).

Ja, det har du egentlig ret i... Tænkte ikke over det i farten.