Boondocks saints 2
Fra : T

Dato : 13-09-05 10:21

Har set på Billy Connolly's hjemmeside at der er lavet en 2'er

nogen der ved om den kommer i biffen eller om den kan fåes på dvd???

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-09-05 10:34

T wrote:
> Har set på Billy Connolly's hjemmeside at der er lavet en 2'er
>
> nogen der ved om den kommer i biffen eller om den kan fåes på dvd???

Den er ikke færdig endnu, så du må lige vente lidt :)

-Rune Jensen

Fra : Holst

Dato : 13-09-05 10:46

Rune Jensen wrote:

> Den er ikke færdig endnu, så du må lige vente lidt :)

Det er godt nok en film, jeg vil glæde mig til. Den første var i hvert
fald rigtig, rigtig god.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-05 17:22

Holst wrote:

> Det er godt nok en film, jeg vil glæde mig til. Den første var i hvert
> fald rigtig, rigtig god.

....og derfor skal dens eftermæle ikke besudles med en fortsættelse, der blot
reducerer den til en del af en serie.

mvh.
Kim

Fra : Holst

Dato : 13-09-05 21:14

Kim Frederiksen wrote:

> ....og derfor skal dens eftermæle ikke besudles med en fortsættelse, der blot
> reducerer den til en del af en serie.

Ja, desværre sker det ofte, at fortsættelser er yderst ringe. Men
indimellem ser man dog fortsættelser, der absolut ikke er med til på
nogen måde at besudle 1'eren. Så lad os se, hvad der måtte komme. Jeg
håber det bedste - og frygter det værste.

Fra : Henrik Ladager

Dato : 14-09-05 11:54

"Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> skrev i en meddelelse

> ...og derfor skal dens eftermæle ikke besudles med en fortsættelse, der
blot
> reducerer den til en del af en serie.
>
> mvh.
> Kim

Jeg tror heller ikke der bliver en 'hat' at komme efter. Bedømt udfra
tidligere forventninger til forrige 20 holly-wood fortsættelser.

Mvh Henrik

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-09-05 14:00

Kim Frederiksen wrote:

> ...og derfor skal dens eftermæle ikke besudles med en fortsættelse, der blot
> reducerer den til en del af en serie.
>
> mvh.
> Kim

Godfather 1 + 2 ;)

-Rune Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 16:56

Rune Jensen wrote:

> Godfather 1 + 2 ;)

der er altid undtagelser der bekræfter reglen ... Alien + Alien 2 (Aliens)

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-09-05 17:59

Kim Frederiksen wrote:

> der er altid undtagelser der bekræfter reglen ... Alien + Alien 2 (Aliens)
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Og Terminator, Ringenes Herre, Kill Bill, Toy Story, Star Wars (De gamle
og Indiana Jones....kan ikke lige komme på flere :)

-Rune Jensen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 15-09-05 10:05

Helt enig...

> Og Terminator, Ringenes Herre, Kill Bill, Toy Story, Star Wars (De gamle
> og Indiana Jones....kan ikke lige komme på flere :)

Også dem jeg tænkte på, dog med undtagelse af Indiana Jones... der er det da
KLART 1 og 3 der bedst, 2'eren er sådan lidt.... wah...

Det minder mig om Jydekompagniet, som jö aldrig lavede en to'er men kun en
1'er og en 3'er, da 2'eren i følge Jacob Haugaard og Finn Nørbygaard altid
bliver dårlig :)

Jonny.

Fra : No Humor Man

Dato : 15-09-05 17:31

Rune Jensen wrote:

> Og Terminator, Ringenes Herre, Kill Bill, Toy Story, Star Wars (De gamle
> og Indiana Jones....kan ikke lige komme på flere :)
>
> -Rune Jensen

Jeg vil gerne tilføje *X-Men + X2* & *Dødbringende Våben 1 + 2* til
listen. En skam at kun Die Hard 1 + 3 er gode... 2'eren var da lidt
noget juks. ,-)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 16-09-05 01:33

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in message
> En skam at kun Die Hard 1 + 3 er gode... 2'eren var da lidt
> noget juks. ,-)

Det er fordi Rene Harlin blev sat til at instruere den. Han er
tilsyneladende god til at sutte bag på de store selskaber, men som filmmager
er han bare bad luck...

Fra : No Humor Man

Dato : 16-09-05 10:48

C. H. Engelbrecht wrote:
> [...]
>

> Det er fordi Rene Harlin blev sat til at instruere den. Han er
> tilsyneladende god til at sutte bag på de store selskaber, men som filmmager

Dem er der vist mange af i Hollywood for tiden, med alle de totalt fede
koncepter til film der bare falder til jorden pga en rådden og uduelig
instruktører og kiksede manuskripter.