Call of duty
Fra : Andersen & Sørensen

Dato : 13-09-05 10:10

Spørgsmål.

Når jeg trykker på tasten til snydekommandoen kommer der en besked op at
snyd ikke er tilladt på denne server oversat til dansk.

Hvor har jeg gjort noget galt?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-05 11:05

Andersen & Sørensen wrote:
> Spørgsmål.
>
> Når jeg trykker på tasten til snydekommandoen kommer der en besked op at
> snyd ikke er tilladt på denne server oversat til dansk.
>
> Hvor har jeg gjort noget galt?

forsøger du at bruge snydekoder på en server? Så er det nok derfor.
Snydekoder bruges først og fremmest i singleplayer og ikke multiplayer.
Der er jo ikke rigtig nogen der vil spille med folk der snyder..

Fra : Andersen & Sørensen

Dato : 13-09-05 11:34

Nops bruger singelplayer.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-05 11:46

Andersen & Sørensen wrote:
> Nops bruger singelplayer.
>
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Så burde den ihvertfald ikke komme og sige at denne server ikke tillader
snyd?

Kan du udspecifiere hvad du gør og hvornår?

Fra : Andersen & Sørensen

Dato : 13-09-05 12:08

Starter spillet via genvejen på skrivebordet, hvor der er rettet i start
kommandoen med + osv.
Når så spillet starter op loader jeg et gemt spil, trykker på § tasten
hvorved konsollen kommer frem.
Der skriver jeg så eks god og trykker på enter.
Men der kommer stadigvæk samme besked med at snyd ikke kan benyttes på den
server.
Har prøvet både i den normale og i sikker start, men med samme svar.

Fra : Andersen & Sørensen

Dato : 13-09-05 13:14

Her selv fundet fejlen. Der manglede noget i det der skulle skrives i
kommandoen, har fået det rettet og nu virker det.

Tak for hjælpen.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-05 13:45

Andersen & Sørensen wrote:
> Her selv fundet fejlen. Der manglede noget i det der skulle skrives i
> kommandoen, har fået det rettet og nu virker det.

> [...]
Godt at høre.

Fra : michael

Dato : 27-09-05 14:35

lol er du helt sikker

Fra : Grunt

Dato : 28-09-05 10:13

On Tue, 27 Sep 2005 15:35:11 +0200, "michael" <nospam@yahoo.com> wrote:
in dk.spil.computer
>lol er du helt sikker

på hvad ?

Fra : Chr

Dato : 13-09-05 20:38

> [...]
>
> Når jeg trykker på tasten til snydekommandoen kommer der en besked op at
> snyd ikke er tilladt på denne server oversat til dansk.

mærkeligt jeg oplever det samme når jeg ringer til Told og Skat og vil
opsige det abonnement jeg har hos dem..jeg kan ikke melde mig ud....