BF2 regler på dansk server :o)
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 12-09-05 23:20

BF2 regelsættet ( fra BOMMTOWN )
1: Det er forbudt at fremprovokere et TK. Det VIL medføre et BAN hvis det
opdages af admin.
( Det kunne være ved at stille sig foran et køretøj fordi at en anden nåede
det først, eller at forfølge en spiller for at få ham til at lave et TK. )

2: Baserape er KUN tilladt hvis man som specop går efter RADAR, UAV post
eller artilleri. Man må forsvare sig imens at man gør dette. Efter endt
forsøg, så skal man forlade fixed base igen med det samme. Du må IKKE stjæle
materiel i enemy fixed bases imens at du er der. Beskydning af fixed spawn
med fly, helikopter, artilleri eller lignende er IKKE tilladt.
( Du må være ved uindtagelige flag hvis du går efter at ødelægge radar, uav
post eller artilleri. Du må IKKE være der uden at kunne ødelægge disse. Dvs
at en sniper på skibet i gulf of oman IKKE er tilladt. Du må heller ikke
bare drøne rundt på må og få i uindtagelige flag for at dræbe så mange som
muligt. )

3: Taxi er tilladt i jeeps eller både men ikke i andre køretøjer eller
helikoptere. Man må IKKE parkere dem så de er ivejen for andre bagefter.
( Man må godt køre til et større køretøj eller fly i en jeep. Den skal
parkeres så den ikke er i vejen på runway eller andre steder hvor at der
skal være fri passage.)

4: Alle former for stats padding, cheats eller andre former for udnyttelse
af bugs i spillet er forbudt og vil medføre permanent ban.
(Hvis du alene eller med en eller flere kammerater gør sådan at du får stats
uden at deltage i kampen så er det statspadding.)

Ting der ser ud til at mangle

Nogle folk vil måske undre sig over at flag harvesting ikke er med, men det
bliver forhindret i patch 1.03, så det vil snart være fortid i BF2. En anden
ting er at folk ikke må kalde sig hvad de vil. Vi kan kun igen gøre
opmærksom på at der i generelle regler OG community regler er forbud mod
stødende nicks.

Hvis der i fremtiden vil vise sig at reglerne skal udbygges eller ændres så
vil i få besked om det. Vi ændrer ikke på dem uden at i vil få det at vide.

En sidste ting er når i vil tilkalde en admin, så skriver mange bare "admin"
og ikke andet. Det kan vi ikke bruge til noget da vi skal have "admin nick
hvad", så vi har en chance for at gribe ind. Vi ville sætte stor pris på, at
i ville gøre det som beskrevet, da det ville hjælpe os meget i vores arbejde
som admins.
------------------------------------------------ SLUT PÅ
REGELSÆT-------------------------------

er det mig eller er regel nummer 2 & 3 for børn ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-09-05 23:33

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stjæle materiel i enemy fixed bases imens at du er der. Beskydning af
> fixed spawn med fly, helikopter, artilleri eller lignende er IKKE tilladt.

Havde lige overset det med artilleri, så jeg blev punked 2 min før min
bedste kamp som commander. Træls, men regler er regler og så må man jo
forsøge at følge dem.

Fra : BuFFerz

Dato : 13-09-05 09:22

regl 2 + 3 er for børn ja.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 13-09-05 12:55

virker det ikke som om at BT's admin's er 14 år gamle og ikke selv kan vinde
uden disse regler ?

gad vide om jeg kan få mine penge retur for mit nu lidt latterlige
citymembershi(t)p ¿¿

men er helt klart at sådanne regler burde være på et par newbie servere, men
da ikke for folk som spiller dette spil seriøst ... du må ikke ta' de andres
fly eller biler og du må ikke komme i basen hvis ikke du er specops, så
bliver du banned ... æv bæv

skam jer boomtown ...

Fra : Jakob

Dato : 13-09-05 14:39

In article <4326bdf8$0$252$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk says...
> virker det ikke som om at BT's admin's er 14 år gamle og ikke selv kan vinde
> uden disse regler ?

Det er præcis min opfattelse på de "gamle" bf servere. Bruger den aldrig
mere præcis af den grund. De kan typisk ikke administrere retten til at
smide folk af. Det de grundlæggende ikke fatter er at det ikke er en
ungdomsklub, men ofte er betalende kunder de håndterer og det er de ikke
ret gode til.

> [...]
> fly eller biler og du må ikke komme i basen hvis ikke du er specops, så

Ja det er til grin. Det er jo netop KRIG det spil simulerer og hvis man
ikke må bruge sit team, sin køretøj eller whatever dygtigt til at give
maksimal damage på fjenden fordi det er "unfair eller urimeligt" så er
det til grin.

Og det med taxi er da helt til grin. Fatter heller ikke det med at man
ikke må stjæle køretøjer men det kunne jeg nu heller ikke læse af
reglerne. Hvis man dygtigt arbejder sig ind på en base og derved kan
negler nogle våben så er det sgu da fair. Det er krig for fa...

> skam jer boomtown ...

Ja det er ringe, men hvis deres servere ikke virker bedre end med de
gamle bf versioner kan de være ligemeget. Har ofte prøvet at sidde på
cafeen i DK og få mindre lag ved at spille på udenlandske servere end
deres egne, det må da mane til eftertanke....... åbenbart ikke

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 13-09-05 14:32

In article <4325ff0d$0$222$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk says...

> (Hvis du alene eller med en eller flere kammerater gør sådan at du får stats
> uden at deltage i kampen så er det statspadding.)
>

> Ting der ser ud til at mangle

MANGLE ???

Jeg synes det er totalt overkill med alle de her regler. Har aldrig
fattet det og synes generelt ødelægger spillet.

Har aldrig fattet at folk har så ondt i røven over "baserape". For mig
er det krig, og er der nogen der angriber ens base så må man forholde
sig til det og reagerer på det.

Jeg mener virkeligt at alle de regler ødelægger dynamikken i spillet.

OK jeg kan leve med at baserape ikke er tilladt, men hvad er det for
noget med Taxi ?? Hvis man kan finde ud af at bruge køretøjer eller fly
til det formål er det da perfekt og netop udtryk for en generel grad af
teamplay og er det ikke det går ud på. Netop teamplay er jo det fedeste
og sådanne regler er da med til at ødelægge den dimension.

Muligvis er der noget i begrebet taxi jeg ikke fatter men hvis man ikke
skal bruge en chopper hvor der er pladser til det til transport at
soldater hvad skal den så bruge til.

Generelt at for mange regler, jeg ville begrænse det til cheats, tk og
så muligvis baserape.

Og så kan man da ikke kalde fodfolk for baserape, for mig er baserape et
angreb på base med et overlegent våben som eks mi8 i bfv...

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : BuFFerz

Dato : 16-09-05 10:22

> Og så kan man da ikke kalde fodfolk for baserape, for mig er baserape et
> angreb på base med et overlegent våben som eks mi8 i bfv...

Jeg har tit værret udsat for at blive baserapet for vildt - ja det gør
nas.. vildt nas!
Men såddan er spillet jo bare.
Og jeg har ikke noget problem med det. WAAR!! :D

/B

Fra : Jakob

Dato : 16-09-05 16:38

In article <432a8e98$0$94421$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nospam@tomesdfsdfs.dfsklh says...

> Jeg har tit værret udsat for at blive baserapet for vildt - ja det gør
> nas.. vildt nas!
> Men såddan er spillet jo bare.
> Og jeg har ikke noget problem med det. WAAR!! :D

Præcis, det har altid undret mig at det samme sker hver gang en mi8
raper, INGEN fatter at man vælger m60 ligger sig ned og nakker den. Hvis
alle gjorde det eksisterede problemet ikke... LEMMINGER ;0)
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 14-09-05 19:50

http://bf1942.boomtown.net/da_dk/bb/viewtopic.php?t=51993

debat på BT (boomtown)

Fra : condrup.net

Dato : 16-09-05 09:00

> [...]
> REGELSÆT-------------------------------
>
> er det mig eller er regel nummer 2 & 3 for børn ???

Hele deres regelsæt er for børn. Det er grotesk at se hvordan de hævder sig
og prøver at lave smarte regler m.m. Især elsker jeg den med, at du som
Spec.Ops gerne må tage over til fjendens base og sprænge deres Artilleri,
Radar og Trailer, MEN! Du må ikke stjæle en af deres biler og køre væk
igen.. ??? Det er jo rystende at tilsyneladende voksne mennnesker kan sidde
og beslutte sådanne ting.. Nu er det jo BTs servere, så de bestemmer selv,
men jeg spiller selv mest på EA Europe og der ser man problemer 1/100
gange.. Så, der er jo mange der nemt kan finde ud af at arbejde sammen, uden
at en admin på magttrip skal styre det.

Mvh Ole C.
www.condrup.net