To skærme, forskellig opløsning..
Fra : Steen Hansen

Dato : 12-09-05 23:00

Hej gruppe.
Er der èn der ved om der findes et grafikkort som kan håndtere to skærme med
hver sin opløsning. Eks. den ene kører 1280x720 og den ande 1600x1200.
Ingen af mine, lidt ældre, Geforce eller Radeon lader til at kunne magte
det
MVH
Steen

Fra : Ulrik Løye

Dato : 12-09-05 23:30

"Steen Hansen" <(andersand)@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hver sin opløsning. Eks. den ene kører 1280x720 og den ande 1600x1200.
> Ingen af mine, lidt ældre, Geforce eller Radeon lader til at kunne magte

Har du prøvet med en driver med nView?

/u

Fra : Ulrik Løye

Dato : 15-09-05 06:36

"Ulrik Løye" <ulrik@loye.net> wrote in message
> "Steen Hansen" <(andersand)@hotmail.com> wrote in message
>
> Har du prøvet med en driver med nView?

Det skal i øvrigt siges at det sagtens kan lade sig gøre (endda med 3
skærme) med mit GeForce TI4200 - men det kræver altså en driver med nView
(http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp) og at du naturligvis
aktiverer nView.

/u

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 13-09-05 05:40

On Mon, 12 Sep 2005 23:59:50 +0200, "Steen Hansen"
> [...]

>hver sin opløsning. Eks. den ene kører 1280x720 og den ande 1600x1200.
>Ingen af mine, lidt ældre, Geforce eller Radeon lader til at kunne magte

mit Asus geforce 6800gt "128"mbram kan vist godt jeg har ikke prøvet
men har bare sat mine 2 skærme til clone eller hvad det nu hedder
altså 2 ens men jeg kunne have valgt den anden mulighed

Fra : Brian Lund

Dato : 13-09-05 10:21

> [...]
> hver sin opløsning. Eks. den ene kører 1280x720 og den ande 1600x1200.
> Ingen af mine, lidt ældre, Geforce eller Radeon lader til at kunne magte

Jeg kunne og kan fint med: Radeon 9500 Pro, 9700 Pro (og en makker) 9800 Pro

Brian

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 13-09-05 08:13

> [...]
> hver sin opløsning. Eks. den ene kører 1280x720 og den ande 1600x1200.
> Ingen af mine, lidt ældre, Geforce eller Radeon lader til at kunne magte

Jeg kører med to forskellige opløsninger (1600x1200 og 1280x1024) på et
GeForce FX5200 kort på Windows XP.

Niels Dybdahl