Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pladderromantikagtigt knips... ? :)
Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-09-05 22:41

http://gallery.nathue.dk/photo/2005/09/11/

Meninger modtages gerne.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : ab©

Dato : 13-09-05 08:03

news:slrndibtnk.94f.haj@enterprise-server.dk...

> Meninger modtages gerne.

Ja, her er der jo ingen, der bliver provokeret - meget dekorativt, men
indholdet er jo til at overskue - og der er jo heller ikke noget, der skærer
i øjnene / virker noget bløde i konturerne.

ab (-c:)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-09-05 09:40

ab© wrote:
> Ja, her er der jo ingen, der bliver provokeret - meget dekorativt, men
> indholdet er jo til at overskue - og der er jo heller ikke noget, der skærer

Tak for kritikken... billedserien blev fremstillet til kæresten, der
pt. er igang med et ophold uden for hjemmet på et halvt års tid.

Et minde om den buket jeg gav hende da hun var hjemme på besøg i
sidste uge

Lidt romantisk skal det da være.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 13-09-05 10:02

> http://gallery.nathue.dk/photo/2005/09/11/
>
> Meninger modtages gerne.

Hej

Billede 1 er efter min mening det absolut bedste, det er velkomponeret og
med gode farver og kontrast.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-09-05 07:15

Hans Joergensen wrote:
> http://gallery.nathue.dk/photo/2005/09/11/
>
> Meninger modtages gerne.

Det er billeder af en type, der kan /bruges/ til forskellige formål, men nok
ikke IMO kan holde i sig selv. Men som komponenter til en forside, som
baggrund for en tekst mv. er de yderst anvedelige. Jeg synes 1 og 3 er de
mest anvendelige.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-09-05 22:21

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> [...]
> baggrund for en tekst mv. er de yderst anvedelige. Jeg synes 1 og 3 er de

Også mine ord. Jeg ville sætte 1 som et e postkort måske, et lille
kærligheds valentinskort Men jeg kan klart bedst lide 1'erem, stærke
farver, godt kontrast ingen forstyrende elementer i baggrunden og
farvemætning tilpas til den rigtige sødsuppe romantik. Godt skudt.

Mvh
Simon