Råd angående Porsche 924
Fra : Kim Persson

Dato : 12-09-05 21:05

Hej

Jeg skal ud at se på sådan en brugt porsche fra 1977.

Noget specielt jeg skal kigge efter?

Nogen som har databladet fra bilrevyen?

nogen som ejer en, som ved hvor jeg skal forsikre den?
(har kørt skadefri mc i 5år-ejer endnu ikke bil, og 2300kbh S)

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 21:10

"Kim Persson" <5th@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> nogen som ejer en, som ved hvor jeg skal forsikre den?
> (har kørt skadefri mc i 5år-ejer endnu ikke bil, og 2300kbh S)

Tja mit bud vil være at priser for en ansvarsforsikring alene, vil begynde
omkring de 30.000 Kr pr. år når du ikke har ancinitet med bil og vælger en
Porshce og bor i KBH

--
Tom

Fra : Kim Persson

Dato : 12-09-05 21:25

> Tja mit bud vil være at priser for en ansvarsforsikring alene, vil begynde
> omkring de 30.000 Kr pr. år når du ikke har ancinitet med bil og vælger en
> Porshce og bor i KBH

Jeg kender en del mc'lister som alle har fået overført deres ancinitet fra
mc til bil- det er kun den anden vej der sommetider kan være problemer.

Egentlig også ret irriterende man ikke kan foretage bergninger på biler med
alder over 20år eller porscher generelt

//Kim

Fra : Mogens

Dato : 12-09-05 21:24

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Tja mit bud vil være at priser for en ansvarsforsikring alene, vil begynde
> omkring de 30.000 Kr pr. år når du ikke har ancinitet med bil og vælger en
> Porshce og bor i KBH

Man kan forsikre bilen rimeligt gennem Porscheklubben.
www.porsche-club-danmark.dk

Formanden er assurandør jvf. Michael Lassen Automobiler...
www.mla.dk

--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk