BF2 - Point/Rankhåndtering
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-09-05 19:02

Hej NG,

Har været inde på en server, hvor det gik rigtig godt.

Desværre blev jeg på et tidspunkt kicked af en admin for at gøre plads til
ham selv.
Mit spørgsmål er så om jeg har mistet mine point eller om de kommer på et
senere tidspunkt?

Har nemlig hørt, at en bane skal spilles helt færdig før ens point bliver
talt med i sin rank :(

Nogen sandhed i det?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-09-05 21:23

Glenn Rasmussen wrote:
> [...]
> på et senere tidspunkt?
>
> Har nemlig hørt, at en bane skal spilles helt færdig før ens point

Jeg har vist læst et sted, at man bare skal have spillet i mere end et
minut, før den tæller pointene med.

--
Jacob

Fra : BuFFerz

Dato : 13-09-05 09:26

Jeg mener det er er _serveren_ der skal spille banen færdig - før dén
sender stats til EA.

dvs. du kan godt spille 10 min og så forlade serveren. Så vil serveren
sende de stats du fik de 10 min du var der, når runden slutter næste
gang. (også selv om du ikke længere er der.)

/B

Fra : Morten Bak

Dato : 16-09-05 10:49

BuFFerz wrote:
> [...]
> sende de stats du fik de 10 min du var der, når runden slutter næste
> gang. (også selv om du ikke længere er der.)

Der tælles point hele tiden - dvs. du kan spille et minut, ti minutter
eller bare tage eet kill, for derefter at quitte.