Tandrem skift på 406??
Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 12-09-05 22:16

Hejsa NG
Jeg har lige købt mig en Peugeot 406 2.0 ST stationcar fra 97.
Den skal have ny tandrem og derfor vil jeg bare lige høre om der er et klogt
hoved derude,som ved om der skal bruges noget specialværktøj eller andre
finurligheder for at klare det projekt.
Jeg har ikke lige fået fingre i en Haynes endnu og vil gerne have
operationen overstået hurtigst muligt,da den allerede har kørt 20000 km
over../-:
Peugeot sagde at de ville have 4200 for at gøre det,så jeg tror hellere selv
jeg vil bruge en fridag på det.
Jeg har adgang til værksted med lift og standard værktøj.
På forhånd tak
Rasmus (peugeot 406,golf II,corolla 1.6,Kawasaki zx9r,yamaha srx 700 og
Arcticcat F7)

Fra : Ham selv

Dato : 12-09-05 18:43

Sendt en mail til jer:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 13-09-05 00:41

> Sendt en mail til jer:)
>

> Med venlig hilsen Per Sørensen

Bukker og takker
Mvh
Rasmus

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 12-09-05 19:37

Rasmus og Ditte wrote:

> [...]
> hoved derude,som ved om der skal bruges noget specialværktøj eller andre

Der findes en gruppe der lige er svaret for jer.
dk.teknik.bil Kendte I den.?

Se her for mere info: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.bil

Eller http://www.usenet.dk/grupper.pl for oversigt over nyhedsgrupper.

dk.fritid.bil er meget "snak".
Hvis I har konkrete tekniske spørgsmål vil jeg tilråde førstnævnte.

Mvh. Jørgen

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 13-09-05 00:43

> Der findes en gruppe der lige er svaret for jer.
> dk.teknik.bil Kendte I den.?

Næh,egentlig ikke.
Men nu gør jeg..(-:
Mvh
Rasmus

Fra : Peter

Dato : 13-09-05 07:23

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse

[klip]

> dk.fritid.bil er meget "snak".
> Hvis I har konkrete tekniske spørgsmål vil jeg tilråde førstnævnte.

Det er jeg ikke enig i.

Hvis man har konkrete tekniske spørgsmål vil jeg tilråde dk.fritid.bil.

/Peter

--
http://www.grauslund.com