Magnus og myggen og pixeline
Fra : MuLLe

Dato : 12-09-05 18:11

Hej NG.

Mine børn har en bunke af disse spil, på orginal cd'er.
Men jeg er så pisse træt af, at skulle skifte cd for dem.
Kan man finde nocd til disse danske spil, et eller andet sted.

Håber på lidt hjælp.

MvH MuLLe

P.S. I behøver ikke komme med formaninger, jeg ved godt man ikke må.
Men jeg er altså ligeglad, det er sku' træls.

Fra : Kim

Dato : 13-09-05 20:30

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev
> [...]
> Men jeg er så pisse træt af, at skulle skifte cd for dem.
> Kan man finde nocd til disse danske spil, et eller andet sted.

Hahaha... kender/kendte godt dette problem

Put skiven i drevet. Lav en .iso eller .mrf fil.
Mount den med Alkohol 120%, eller Deamon toolz.

Nu tror pc'en at der er et ekstra drev på maskinen,
hvor cd'en ligger. Installer spillet derfra. Det er ikke
altid det lykkedes første eller anden gang, men tab
ikke modet.

Jeg kan ikke huske hvilke spil jeg ordnede for min
datter ( uden at rejse mig nu ) men hun har også
Magnus og myggen og pixeline, Bamse, Cirkeline,
Teletuppies, Pippi, Jacob og Joarkim, Hugo,
Bananer i Pyjamas, Barbie og en masse endnu,
og alle dem hun spiller, som kræver en cd i drevet,
eller man ikke kan finde en nocd på f.eks gamecopyworld,
har jeg ordnet med at mounte dem som en .iso fil.
Det kræver bare lidt mere harddisk-plads.

Go arbejdslyst :)

Mvh Kim

Fra : MuLLe

Dato : 13-09-05 21:10

"Kim" wrote
> Hahaha... kender/kendte godt dette problem

Ja det er skide irriterende

> [...]
> hvor cd'en ligger. Installer spillet derfra. Det er ikke
> altid det lykkedes første eller anden gang, men tab

Nå okay kan det gøres sådan... Kanon...
Det vil jeg prøve, igen igen hvis det er nødvendig

> [...]
> Teletuppies, Pippi, Jacob og Joarkim, Hugo,
> Bananer i Pyjamas, Barbie og en masse endnu,
> og alle dem hun spiller, som kræver en cd i drevet,

Det er stort set de samme som mine børn har, + flere ja
Og jeg kan ikke sige det tit nok, det er sku' træls med de cd'er...

> eller man ikke kan finde en nocd på f.eks gamecopyworld,
> har jeg ordnet med at mounte dem som en .iso fil.
> Det kræver bare lidt mere harddisk-plads.

Der skulle være plads nok, og hvis ikke så ryger der da bare en disk i mere.

> Go arbejdslyst :)

Mange tak, og 1000 tak for hjælpen.
Mange hilsner MuLLe