Hjælp til valg af "sofacykel"
Fra : Peter Sindrup

Dato : 12-09-05 17:32

Hej gruppe,

Jeg står overfor at skulle vælge en ny (brugt) cykel til næste sæson, for
jeg må konstaterer at det er svært at leve uden.

Det skal være en decideret touring-cykel med hovedvægten på bagsædekomfort,
da det er et krav fra kæresten.

Jeg kikker selv på en importeret Honda Goldwing 1100 fra først i firserne,
som incl. afgift kommer til at stå i 40-50.000,-, men det er jo en tung dame
at danse med.

Alle forslag modtages med kyshånd

Budget: Max. 50.000,-

Peter

Fra : snusken

Dato : 12-09-05 18:48

Hej,

Jeg har for nylig importeret en Suzuki GSX1100G,
det er en kardanbamse, der er velegnet til touring.
Den har et godt bredt sæde og fin til langbenede..

mvh eric
------

--
fjern ii i email adressen