Freak Kitchen foto
Fra : Koeffe

Dato : 12-09-05 17:03

Er der nogen der har billeder fra Freak Kitchens koncert på
The Rock i lørdags? Jeg vil gerne have et billede som jeg
kan printe ud og hænge på væggen.

--
Koeffe (krydser fingre)

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 13-09-05 14:33

>Er der nogen der har billeder fra Freak Kitchens koncert på
>The Rock i lørdags? Jeg vil gerne have et billede som jeg
>kan printe ud og hænge på væggen.

Se...hvis nu bare du havde spurgt om det i tide. Så kunne man have
taget kamera med...
Fin fin koncert egentlig.
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Koeffe

Dato : 13-09-05 21:11

"Jacob Dinesen"

| Se...hvis nu bare du havde spurgt om det i tide. Så kunne
man have
| taget kamera med...

Ok, men på det tidspunkt vidste jeg jo ikke jeg ville gribe
en trommestik *g*

Mit eget super handy digitalkamera er desværre lige gået i
stykker - æv bæv.

| Fin fin koncert egentlig.

Ja, selvom jeg havde forventet mere geil fra Matthias's
side, men så skal man nok tage til en af hans egne
koncerter. Men jeg synes de har meget godt fat i publikum.

ROFL [til dem der ikke fatter det: - man skulle ha været
der *g*]

--
Koeffe

Fra : Jacob Dinesen