Geforce2 og Unreal Tournament
Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-01-01 23:54

Jeg har lige installeret et geforce2 kort.!

Når jeg starter unreal t. så kan geforce2 kortet åbenbart kun køre Direct
3D...!! er det rigtigt

for grafikken er noget så grim.!!

før havde jeg woodoo II det var 10 gange bedre!

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 06-01-01 04:09

> Når jeg starter unreal t. så kan geforce2 kortet åbenbart kun køre Direct
> 3D...!! er det rigtigt

Hvad skulle den ellers? Anyway.. UT er 3DFX optimeret, og hvis du vil
udnytte dit gfx kort, så installer cd 2 til UT også, så skal du bare se :)

/Silver

Fra : Butch

Dato : 06-01-01 11:57

"Jacob Olsen" <jeo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> 3D...!! er det rigtigt
>
> for grafikken er noget så grim.!!
>
> før havde jeg woodoo II det var 10 gange bedre!

Du skal updatere dit Ut til nyeste version 4.36. De første versioner at UT
var meget dårlig programeret i Direct3D. Med en nyeste patch burde det se en
del bedre ud. Jeg kan da se en væsentlig forbedring fra mit gamle voodoo2
kort.
Hilsen
Butch

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 10-01-01 02:09

> Du skal updatere dit Ut til nyeste version 4.36.

NEJ !

Patch 4.36 er det værste lort..
den er egentlig den samme som 4.32, men jeg vil anbefale at bruge denne
(4.32), da det kun er meget få, og ubetydelige fejl der er rettet fra 4.32
til 4.36, MEN! i 4.36 er translocatorens hastighed langsommere, så du kun
kan kaste hver 2. sekund (er ikke helt sikker på tiden, men deromkring), og
det stinker for vildt!
så hvis du vil opgradere, så opgrader til version 4.32 !
Hvis ikke du har tænkt dig at gøre det, så gør det alligevel :)

--
Simon Baun
A.K.A.

Fra : Butch

Dato : 10-01-01 22:18

> [...]
> kan kaste hver 2. sekund (er ikke helt sikker på tiden, men deromkring),

Er det ikke server baseret?
Hvis serveren køre 4.36 burde alle clienterne da følge samme regler!

Hilsen
Butch