Rabat på ny bil
Fra : Per Rasmussen

Dato : 12-09-05 13:39

Jeg tænker på at købe en ny Yaris Soul m. bla. A/C og metallak. Det render
op i ca. 190.000. Hvad kan man regne med at få i forhandler rabat? Og hvor
meget får man andre steder (f.eks. hos VW og Suzuki)?

Fra : Søren Blom

Dato : 12-09-05 15:05

"Per Rasmussen" <no@way.com> skrev
> Jeg tænker på at købe en ny Yaris Soul m. bla. A/C og metallak. Det render
> op i ca. 190.000. Hvad kan man regne med at få i forhandler rabat? Og hvor
> meget får man andre steder (f.eks. hos VW og Suzuki)?

Prøv at kik lidt rundt i gruppen. Dit spørgsmål er et af de oftest stillede
spørgsmål

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 16:07

> "Per Rasmussen" <no@way.com> skrev
>
> Prøv at kik lidt rundt i gruppen. Dit spørgsmål er et af de oftest
> stillede spørgsmål

Men det mest besvarede spørgsmål i gruppen må være Diesel vs.
Benzin.....(gosh mand hvor er man ved at være træt af det)

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 12-09-05 16:14

Tom wrote:

> Men det mest besvarede spørgsmål i gruppen må være Diesel vs.
> Benzin.....(gosh mand hvor er man ved at være træt af det)

Du er bare misundelig over at du har en momentsvag karet der er dyr i
brændstof

/Brian - der gerne puster til ilden

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 17:36

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du er bare misundelig over at du har en momentsvag karet der er dyr i
> brændstof

Det var et bevidst valg jeg foretog efter jeg afhændede min tubo sierra som
bestemt ikke var momentsvag og med lethed kunne tage de fleste dieselhakkere

Men ja jeg savner momentet, men ikke udgifterne til dæk.

> /Brian - der gerne puster til ilden

Benzin er alligevel bedre end diesel, pånær prisen

--
Tom

Fra : Per Rasmussen

Dato : 12-09-05 23:56

> Prøv at kik lidt rundt i gruppen. Dit spørgsmål er et af de oftest
> stillede
> spørgsmål

Har prøvet, men jeg kan altså ikke rigtig finde noget...

Fra : Henrik B.

Dato : 12-09-05 15:25

"Per Rasmussen" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tænker på at købe en ny Yaris Soul m. bla. A/C og metallak. Det render
> op i ca. 190.000. Hvad kan man regne med at få i forhandler rabat? Og hvor
> meget får man andre steder (f.eks. hos VW og Suzuki)?

En Yaris er i forvejen skruet så langt ned i pris, så et meget godt bud vil
være = 0,-

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 15:51

> En Yaris er i forvejen skruet så langt ned i pris, så et meget godt bud
> vil være = 0,-

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret
Jo mindre biler des lavere rabat. Så en Yaris kan nok kun indbringe få
tusinde i rabat.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : TDN

Dato : 12-09-05 17:49

> "Per Rasmussen" <no@way.com> skrev i en meddelelse
>
> En Yaris er i forvejen skruet så langt ned i pris, så et meget godt bud
> vil være = 0,-

190.000 = skruet priserne ned ....... for sådan en lille potte, så er en VW
Polo eller Fox jo næsten billig , man kan jo få 1½ koreaner til den pris.

Mvh
Thomas

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-09-05 18:57

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> 190.000 = skruet priserne ned ....... for sådan en lille potte, så er en
> VW Polo eller Fox jo næsten billig , man kan jo få 1½ koreaner til den

En Fox er ej for jyder, der kan ikke monteres jydekrog.

Mvh AJH

Fra : Morgan Jones

Dato : 12-09-05 16:20

Minimum skal der odentlige fælge + vinterhjul + klima (hvis det ikke er std)
oveni hatten. På min Avensis Stc. fik vi den ned fra 371 til 325. Derudover
ofrede de vinterdæk plus 17" alu på sommerdækkene + krom liste på bagsmækken
+ de dyre gummi måtte sæt hele vejen rundt + i bagagerummet.