Fræse i marmorfliser?
Fra : HKN

Dato : 12-09-05 13:25

Kan man det?

Jeg har fået muret en brusekabine op, og der er sat marmorfliser op
(rustikke) indvendig og ud på "vingerne" (væggene). Jeg havde bestilt at der
skulle være en åbning på 60cm imellem de to vinger, men der er kun ca. 59cm,
hvilket betyder at jeg ikke kan montere en standardbrusedør medmindre jeg
kan forsænke beslagene, således at de er i plan med væggen - håber at det er
til at forstå??

Kan jeg tegne vægbeslaget af på væggen, og så fræse det ud (ca. 4mm) med et
godt resultat, eller skal jeg ty til lommerne og bestille en dør på mål? Der
er jo kr. 2000,- at spare på en dør i standardmål!

Mvh
Henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-09-05 16:58

HKN wrote:
> [...]
> (rustikke) indvendig og ud på "vingerne" (væggene). Jeg havde bestilt
> at der skulle være en åbning på 60cm imellem de to vinger, men der er

Og det har du tænkt dig at lade mureren slippe afsted med? Jer ville
forlange, at han lavede det om, så det passer. Ingen udbedring - ingen
penge.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : HKN

Dato : 12-09-05 17:38

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> wrote in message

> Og det har du tænkt dig at lade mureren slippe afsted med? Jer ville
> forlange, at han lavede det om, så det passer. Ingen udbedring - ingen
> penge.

Nu er han ude af billedet - og han er betalt, og jeg gider ham ikke mere -
derfor!

Jeg opdagede det jo først, da jeg skulle til at bestille døren som det
sidste, efter der er ordnet el, loft, vinduer m.m.

Mvh
Henrik