Hostel i Kina - standard?
Fra : Thomas

Dato : 12-09-05 08:14

Hejsa.

Hvordan er standarden på Hostels i Kina, især Beijing?
Er vesteuropæisk toilet?

Alle erfaringer med hostels i Beijing modtages gerne.

Thomas

Fra : Soren Kuula

Dato : 18-09-05 13:47

Thomas wrote:
> Hejsa.
>
> Hvordan er standarden på Hostels i Kina, især Beijing?
> Er vesteuropæisk toilet?

Der er ikke mange hostels i BJ -- men du kan finde lokale småhoteller
til hostel-pris. Standarden er så noget under hvad du ellers villle
forvente af et hotel...

Men der er et relativt nyt hoStel -- Beijing Int'¨l Youth Hostel (eller
noget i den retning -- Beijing qingnian jiudian på kinesisk) -- lige ved
siden af postkontoret, lige overfor Beijing station (Beijing zhan). Det
er den rigtige station, ikke nord- syd- eller veststationen.
Der er alt som du ville forvente herhjemme (bare større), og de har
toiletter i alle faconer og farver.

MVH
Søren

Fra : Thomas

Dato : 18-09-05 17:22

Soren Kuula wrote:

> [...]
> er den rigtige station, ikke nord- syd- eller veststationen.
> Der er alt som du ville forvente herhjemme (bare større), og de har

Kanon. Tak.

Beijing Youth hostel har jeg faktisk fundet på nettet også.

Thomas