Aprilia folk se her ...........
Fra : Janner

Dato : 12-09-05 07:34

Der er træf i weekenden på Mors se mere på http://www.aprilia-club.dk/

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-09-05 18:51

Janner wrote:
> Der er træf i weekenden på Mors se mere på http://www.aprilia-club.dk/

Ja, det er fint med dig du

Min Mille står (stadig) hos Motorgården til genopbygning, nu på fjerde
måned

Thore
- Mavesur Apriliaejer

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 19:55

SmaRTrxxv skrev i meddelelsen
<4325bfee$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...

>Min Mille står (stadig) hos Motorgården til genopbygning, nu på fjerde
>måned

Jamen hvorfor i alverden sætter Du den ikke på værksted..... :-|

mvh
Orla

Fra : Steen Schmidt

Dato : 12-09-05 21:11

SmaRTrxxv wrote:

> Min Mille står (stadig) hos Motorgården til genopbygning, nu på
> fjerde måned

Herregud mand - træk den da hjem fra Svenstrup og smid den ind til en
mand du kan stole på. Der er ikke så langt til Aidt deroppefra - og jeg
tror gerne de henter den for dig

Mvh
Steen

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-09-05 05:48

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Herregud mand - træk den da hjem fra Svenstrup og smid den ind til en
> mand du kan stole på. Der er ikke så langt til Aidt deroppefra - og jeg
> [...]

Lige mine ord... Det er vist spild af tid og penge at have den stående
derude! Ring til Henrik hos Rydberg!

MVH MS

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-09-05 15:39

Mads Stetter wrote:

> Lige mine ord... Det er vist spild af tid og penge at have den stående
> derude! Ring til Henrik hos Rydberg!

Jeg er fuldstændig enig.. Dog er det forsikringens penge...

....men min tid.. Hvordan kan man være 5 uger om at få bestilt
reservedele, især når der er dele for godt 50.000 kr!!!!!

Men jeg valgte heller ikke selv at den skulle køres derud, det var Dansk
Autohjælp der smed den derud..

Thire

Fra : Janner

Dato : 13-09-05 07:37

www.gugmc.dk
"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> wrote in message

> Ja, det er fint med dig du
>
> Min Mille står (stadig) hos Motorgården til genopbygning, nu på fjerde
> måned
>
> Thore
> - Mavesur Apriliaejer

Hvad sker der i sagen ??? Intet eller hvad ?

Tag og ring til TMP og få en snak med Thomas hamselv og forelæg ham sagen
.... Han er pisse flink og yderst hjælpsom. Gav mig kanon behandling i min
ulykkelige sag fra Bikes and Parts omkring min Tuono som bare stod der med
knækket motor ... En stor tak til ham, har faktisk tænkt på udsende et åbent
brev som tak til ham på et senere tidspunkt ...

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-09-05 15:35

Janner wrote:

> Hvad sker der i sagen ??? Intet eller hvad ?

Nej, Motorgården har faktisk meldt den klar nu, lige bortset fra en
enkelt stump...

> [...]
> knækket motor ... En stor tak til ham, har faktisk tænkt på udsende et åbent
> brev som tak til ham på et senere tidspunkt ...

Hmm.. Jeg må nu indrømme at jeg personligt anser TMP for at være en
logistisk skandale.. Det er TMP som ikke har kunnet levere diverse dele
til min MC (ihvertfald efter motorgårdens udsagn!)

Jeg har også tidligre oplevet groteske levringstider (typisk 6-8 uger)
på andre dele til min MC, når TMP har skulle levere... Men hvor det
hvergang er lykkes mig at få stumperne fra den tyske importør på få
dage! Og iøvrigt 40-60% billigere!

Dog skal det lige bemærkes at det tog Motorgården 5 uger at få fingeren
ud og få bestilt reservedele - og det var lige op ferieperioden i
sommers - FLOT !!!!

Thore

Fra : Janner

Dato : 13-09-05 17:39

> Nej, Motorgården har faktisk meldt den klar nu, lige bortset fra en enkelt
> stump...

Det var jo herligt !

> Hmm.. Jeg må nu indrømme at jeg personligt anser TMP for at være en
> logistisk skandale.. Det er TMP som ikke har kunnet levere diverse dele
> til min MC (ihvertfald efter motorgårdens udsagn!)

Jeg er gennem en anden forhandler også blevet oplyst at tmp ikke kunne dit
og ikke ville en skid ...... sørgelig historie, men efter at have talt med
Thomas TMP selv skete der pludseligt en masse derfor anbefaler jeg at du
skulle have taget kontakten dertil.

> [...]
> andre dele til min MC, når TMP har skulle levere... Men hvor det hvergang
> er lykkes mig at få stumperne fra den tyske importør på få dage! Og

Ja stumperne er jo unægteligt billigere dernede

> Dog skal det lige bemærkes at det tog Motorgården 5 uger at få fingeren ud
> og få bestilt reservedele - og det var lige op ferieperioden i sommers -
> FLOT !!!!

Ja det er flot ... derfor skal man selv følge op på tingene ... sker der
intet så find en anden forhandler !

OG så du jo klar til priller træffet, så kan du selv spørge Thomas deroppe
hvad han mener om historien !

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-09-05 00:09

Janner wrote:
> "SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> wrote in message
>
> Ja det er flot ... derfor skal man selv følge op på tingene ... sker der
> intet så find en anden forhandler !
Jep.. Det gjorde jeg også allerede dagen efter at jeg var styrtet, og
"jo jo, de var netop klar at skulle gå hurtigt med at få bestilt stumper
osv.." .. jo fedt, mundlort det var hvad det var..

> OG så du jo klar til priller træffet, så kan du selv spørge Thomas deroppe
> hvad han mener om historien !

Jep.. og det vil jeg gøre.. Ses..

Thore

Fra : Janner

Dato : 14-09-05 07:40

> Jep.. og det vil jeg gøre.. Ses..
>
> Thore

Fedt .... så mangler vi bare sommeren kommer lidt igen

Fra : anders majland

Dato : 14-09-05 15:00

> Men hvor det hvergang er lykkes mig at få stumperne fra den tyske importør
> på få dage! Og iøvrigt 40-60% billigere!

Hvem har du handler med det ?
Forhandleren i Kiel, ZMG motorsport (der gør i postordre og er aprilia
forhandler) eller direkte ved importøren ?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-09-05 15:54

anders majland wrote:

> Hvem har du handler med det ?
> Forhandleren i Kiel, ZMG motorsport (der gør i postordre og er aprilia
> forhandler) eller direkte ved importøren ?

Jeg har handlet med Rüdiger ved Kaemna (www.kaemna.de) de både taler og
skriver engelsk og er superflinke.. De kan endda sende pr. efterkrav til
DK for et overkommeligt beløb.. Men de ligger heller ikke ret langt nede
i Tyskland, hvis skulle få lyst til at tage derned.

Thore

Fra : anders majland

Dato : 15-09-05 20:58

> Jeg har handlet med Rüdiger ved Kaemna (www.kaemna.de) de både taler og
> skriver engelsk og er superflinke..

Takker - jeg har jo en lille aprilia der har holdt pause i snart 2år... Så
snart jeg får den åbnet kommer jeg sikkert til at mangel stumper ...

/A