Andet multimedie
bentjuul 3670
psp pro x (10) crop tool
Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 06:44

Er det kun min crop tool det er galt med eller skal dene være sådan, det ser
ud til at der er to muligheder med den ,og ved højreklik er der så kun den
som vi kender fra psp 9

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Denn!s H

Dato : 12-09-05 07:05

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Er det kun min crop tool det er galt med eller skal dene være sådan, det
> ser ud til at der er to muligheder med den ,og ved højreklik er der så kun
> den som vi kender fra psp 9

Kan ikke se at der er forskel mellem PSP9 og PSPX.
Hvad er der galt med din?

--

vh
Denn!s H

Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 07:12

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse
> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
>

> Kan ikke se at der er forskel mellem PSP9 og PSPX.
> Hvad er der galt med din?
Der kommer en lille firkant i venstre side af billedet , som man så kan
trække i , men uden for den sidder det alm crop tegn så , føre jeg curser
hen til firkanten forsvinder tegnet så , men højreklikker jeg og vælger slet
så er der kun crop tegnet tilbage , som jeg så kan bruge som jeg plejer.

Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 07:16

Har lige smidt et billede af det i dk.edb.binaer, under crop

Fra : Denn!s H

Dato : 12-09-05 08:00

> [...]
> hen til firkanten forsvinder tegnet så , men højreklikker jeg og vælger
> slet så er der kun crop tegnet tilbage , som jeg så kan bruge som jeg

Er det fordi crop husker sidste vinduesstørrelse der blev udført.
Hvis den har været meget lille, vil der blot være en lille crop-firkant.

Prøv at clear crop-værktøjet på menulinien eller højreklik, ud udfør en ny
crop.
Ændre det sig så?

--

vh
Denn!s H

Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 08:04

> [...]
>
> Prøv at clear crop-værktøjet på menulinien eller højreklik, ud udfør en ny
Nej det er det samme , mon det er fordi jeg har psp 9.01 inde også , jeg vil
prøve at lægge psp 10 på en anden pc og se hvad der sker der .

Fra : Denn!s H

Dato : 12-09-05 08:40

> Nej det er det samme , mon det er fordi jeg har psp 9.01 inde også , jeg
> vil prøve at lægge psp 10 på en anden pc og se hvad der sker der .

Jeg har både 9.01 og X liggende.

Kan ikke se hvilken 'fejl' der skulle være på det billede du oploade i
binær.

--

vh
Denn!s H

Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 08:44

> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har både 9.01 og X liggende.
>
> Kan ikke se hvilken 'fejl' der skulle være på det billede du oploade i
> binær.

Hvis du vælger crop i psp 9.01 kommer firkanten ikke.

Fra : emj

Dato : 12-09-05 09:21

Ricko. skrev:

>Hvis du vælger crop i psp 9.01 kommer firkanten ikke.

Mener du beskærings firkanten?
Den kommer da også i PSP9 men det nye i PSPx er, at den husker sidste
cropindstilling. En god forbedring, synes jeg.

Der er nu to værktøjer i croptool.
Det nye er "crop to selection tool"
Den er naturligvis kun aktiv, hvis man har lavet en selection.

Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 09:26

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er nu to værktøjer i croptool.
> Det nye er "crop to selection tool"
> Den er naturligvis kun aktiv, hvis man har lavet en selection.

Alle tiders , mange tak for svaret

Fra : Denn!s H

Dato : 12-09-05 10:12

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det nye er "crop to selection tool"

Crop to selection findes også i 9.01

--

vh
Denn!s H

Fra : Ricko.

Dato : 12-09-05 10:32

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
Så er det bare lige at finde stedet hvor det slås fra i psp 10 så den vender
tilbage til det gamle

Fra : emj

Dato : 12-09-05 13:23

"Denn!s H" <@> skrev:

>Crop to selection findes også i 9.01

Ja, det gør den da også. Jeg kører med min egen customized toolbar og
har bare fjernet den.

Hilsen emj