Battlefield 2: Combat action ribbon
Fra : Tom

Dato : 12-09-05 04:15

Fik så lige denne pris i BF2.
Den fås bla. ved at "lægge" 18 soldater ned på brutal vis.
en anden metode er den som udtales ( 10 kill steak ) ?

Har en teori som hælder lidt i retning af - 10 mord
uden at få tilført nyt ammo - kun en teori , for ellers er jeg
helt blank !!

Nogen der kan hjælpe med en forklaring !!

Tom........

Fra : Anders Ecklon

Dato : 12-09-05 07:07

> Har en teori som hælder lidt i retning af - 10 mord
> uden at få tilført nyt ammo - kun en teori , for ellers er jeg
> helt blank !!
>
> Nogen der kan hjælpe med en forklaring !!

Du skal bare slå 10 ihjel i streg uden selv at dø. Det er det kill
streak hentyder til.

Mvh Anders

Fra : Tom

Dato : 12-09-05 20:22

Anders Ecklon <lupinex@email.dk> wrote in news:43251b13$0$78282$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Du skal bare slå 10 ihjel i streg uden selv at dø. Det er det kill
> streak hentyder til.
>
> Mvh Anders

Tak for det Anders...

Mener nu jeg fik 10 mand uden selv at dø , men jeg kan naturligvis
tage fejl , for prisen kom dog først efter nr. 18
Jeg spiller tit sammen med min fætter , ved at bruge Skype samtidig.
Han fik selv prisen kort før mig på en anden bane , og var som jeg på bar
bund omkring hvad han havde gjort for modtage den !
Sjovt nok at han først får den nu , da han har passeret 30.000 points.
Tak for tippet - godt at få mysteriet opklaret.