Half-Life 2 kan ikke starte
Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-05 02:16

Hej,

Jeg har prøvet at installere Half-Life 2 demoen, men når den skal til at
starte Steam, så sker der ikke mere.. Jeg kan se at steam.exe kører i
baggrunden med 0% CPU belastning, men der sker aldrig mere?

Hvis jeg genstarter maskinen og starter Steam igen, så ske der akkurat det
samme (nemlig ingenting). Hvad skal jeg gøre for at komme videre?

System:
WinXP Pro SP2
AMD Athlon 64 3200+
1GB DDR RAM
ATI Radeon 9800Pro (modded til 9800XT)

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-09-05 05:47

Martin Sørensen wrote:
> [...]
>
> Hvis jeg genstarter maskinen og starter Steam igen, så ske der
> akkurat det samme (nemlig ingenting). Hvad skal jeg gøre for at komme

Første gang man installerer steam, så vil den stå og "hænge" mens den
opdaterer. Har du mulighed for at se om den genererer en masse trafik ?
Ellers prøv at lade den stå i 20 minutter (burde være nok til selv dialup),
og se om den ikke kommer frem.

Når steam først er opdateret kan man via "Monitor" funktionen se om andre
spil opdaterer, men det gælder ikke for selve steamclienten.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-05 06:52

> Første gang man installerer steam, så vil den stå og "hænge" mens den
> opdaterer. Har du mulighed for at se om den genererer en masse
> trafik ?

Det mener jeg også at jeg kiggede efter og jeg kunne ikke umiddelbart se at
den lavede noget.. Men den skal altså opdatere helt uden at gøre opmærksom
på hvad den laver?

> Når steam først er opdateret kan man via "Monitor" funktionen se om
> andre spil opdaterer, men det gælder ikke for selve steamclienten.

Jeg vil lige prøve igen for at være sikker, og så giver jeg den noget mere
tid denne gang.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-05 07:08

> [...]
> gøre opmærksom på hvad den laver?
> Jeg vil lige prøve igen for at være sikker, og så giver jeg den noget

Nå, nu fik jeg den til at køre. Årsagen var at der ikke var nogen
internetforbindelse den kunne bruge. Det stod den så åbenbart og ventede på
at der kom, men den nævnte aldrig noget..

--
signing off.. Martin Sørensen