Anklaget [spoiler]
Fra : Peter Heide

Dato : 12-09-05 01:32

Lejede den forleden.

En absolut OK film. Bliver spillet allround flot.
Men man er jo næsten godt klar over om ham er skyldig/
uskyldig. Aviserne skrev det var en overraskende
slutning. Så kan man jo godt lægge 2 og 2 sammen.

Jeg har bare et par små problemer med den; han er
just blevet anklaget for sex med sin datter. Sådan en anklage
må sgu' dæmpe sex-lysten hos hans kone (selvom hun 100 %
tror på ham, pgra deres datters notoriske hang til løgnehistorier )

Tværtimod skal hun kneppe imens han er varetægtfængslet. Han
er dårligt nok blevet løsladt før hun overfalder ham igen. Startscenen
i filmen er vist også en sex-scene. Hvor man tænker;hun er
sgu en værre een !

Der er en meget sjov twist på historien. Dér hvor datteren
giver moderen besked på at forlade stuen, efter de 3 er blevet
samlet igen efter frifindelsen. Jeg tænke :

Gad vide om det var moderen der var blevet lidt for kinky i
forholdet til sin datter ?

Se ,så var jeg dæleme blevet overrasket !

Slutningen hvor han kravler rundt på gaden i morgenkåbe.
Den er altså lidt fjollet.

Jeg giver den film 4 lolitaer ud af 6