Benzinprisen falder 25 øre i morgen.
Fra : Pein

Dato : 07-06-01 11:34

Det fleste steder er det ikke fra morgenstunden, men først ved 9-10 tiden.

--
Pein
Honda TransAlp

Fra : Frederik

Dato : 07-06-01 16:27

"Pein" <niels@pein.dk> wrote in message news:9fnl9g$kdq$1@salsa...
> Det fleste steder er det ikke fra morgenstunden, men først ved 9-10 tiden.

> [...]

Hvor har du hørt det henne?

Mvh Frederik

Fra : Pein

Dato : 07-06-01 17:16

Frederik skrev ...

>Hvor har du hørt det henne?

Statoil.
Jeg arbejder sammen med ham der står for deres prisinformationssystem.
Enhver kan forresten melde sig til på deres hjemmeside, og få sådanne
meddelelser som SMS eller email, ca. 1/2 time efter at vi hører om det.

Mvh. Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Mich@el

Dato : 07-06-01 17:28

HejPein

Pein wrote:

> [...]
> Enhver kan forresten melde sig til på deres hjemmeside, og få sådanne
> meddelelser som SMS eller email, ca. 1/2 time efter at vi hører om det.

DR tekst TV side 123
http://www.dr.dk/cgi-bin/fttv1.exe?request=123

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Pein

Dato : 07-06-01 19:00

Mich@el skrev ...

>DR tekst TV side 123
>http://www.dr.dk/cgi-bin/fttv1.exe?request=123

Det er det jeg siger. Ca. 1/2 time efter. Opdateringen af tekst TV var
13:04, og mit indlæg var 12:33.
Statoil læser jo ikke om det på tekst TV, det er omvendt

F.eks. får Shell samme oplysning på samme måde fra Statoil (hvilket ikke
har noget med en prisaftale at gøre), men Shell er til gengæld hurtigere
til at få det på deres hjemmeside, fordi Statoil har en lidt omstændelig
IT infrastruktur.

Mvh. Niels Pein
(der tryller lidt med IT hos Statoil)

Fra : Anders Winther

Dato : 08-06-01 12:01

Det her giver da ikke mening:
"Benzin falder 25 øre
Med virkning fra fredag den 25. juni sætter Statoil prisen på benzin ned med
25 øre fra 8,74 kr. til 8,49 kr. for en liter blyfri 95 oktan."

Nedenunder står der så:

Gældende fra 8. juni 2001
Blyfri benzinPris pr. liter
92 oktan 8,43 kr.
95 oktan 8,49 kr.
98* oktan 8,63 kr

Hvad mener Statoil? Er det fra d. 25. eller den 8. ?!

Mvh.
Anders Winther - Hvis pengepung bliver glad
XJ600S - Som nok skal få nogle flere kilometre..

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 08-06-01 15:33

Så idag at prisen for 98 blyholdig var faldet til 8,66 da jeg kørte hjem fra
arbejde og når man så tænker på at man har hydro kort hvor de giver 16 ørers
rabat pr. liter ja så tænker jeg at jeg vil tanke både bil og MC op i
orgen - inden kl. 10.00 da plejer de jo at sætte priserne op igen
Flemming

Fra : Pein

Dato : 08-06-01 22:29

Anders Winther skrev ...
>Det her giver da ikke mening:
** snip **
Det må være en tyrkfjel hvis der har stået sådan på hjemmesiden.
Hvor har du set det henne?

--
Pein

Fra : Frederik

Dato : 07-06-01 20:11

> [...]
> Enhver kan forresten melde sig til på deres hjemmeside, og få sådanne
> meddelelser som SMS eller email, ca. 1/2 time efter at vi hører om det.

Eller abbonnere på dfm og høre det først åbenbart ;)

Mvh Frederik

Fra : JR

Dato : 08-06-01 13:48

"Pein" <niels@pein.dk> wrote in message news:9fnl9g$kdq$1@salsa...
> Det fleste steder er det ikke fra morgenstunden, men først ved 9-10 tiden.

> [...]

Hmmm, ladmignuse: 14 l * 0,25 kr = 3,50 kr sparet. Jeg tror jeg husker
stof-indkøbs-posen næste gang jeg køber ind i stedet. Så sparer jeg købet af
en plasticpose!

mvh

JR

Fra : Bo Thomsen

Dato : 08-06-01 17:32

> Hmmm, ladmignuse: 14 l * 0,25 kr = 3,50 kr sparet. Jeg tror jeg husker
> stof-indkøbs-posen næste gang jeg køber ind i stedet. Så sparer jeg købet
af
> en plasticpose!

hvis du nu er ude og rigtigt nyde det gode vejr så kan du måske lige komme
til at fylde helt op til 3 gange på, og så sparer du en hel 10'er

vh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Pein

Dato : 10-06-01 23:19

Gad vide hvorfor folk brokker sig når benzinen _stiger_ 25 øre?
Det betyder jo intet.

Nåh jo, det er Danmark