Kan man drive et lovligt bordel ?
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 11-09-05 12:13

Hej NG,

Vi sad og diskuterede om det overhoved er muligt i Danmark at drive et
lovligt bordel.
Hvis nu man overholdte moms og skat, så skulle den sag være klaret fra
"firmaets" side.
Men kan firmaet have nogle "ansatte" ? ville det være rufferi osv...

Leon

Fra : ha

Dato : 11-09-05 13:29

Leon Hulstroem (4220) wrote:
> Men kan firmaet have nogle "ansatte" ? ville det være rufferi osv...

Ja til rufferi, se
http://www.social.dk/udsatte_grupper/prostituerede/generelt_om_prostitution.html

/ha

Fra : Charlotte Høygaard H~

Dato : 11-09-05 13:36

Det er ok at få betaling for at elske men ikke at andre tjener penge på
det - sagt lidt populært er der intet ulovlig i at give roser før under
eller efter elskov ......... men du må ikke give roserne til alfonsen der
står ved siden af.

Det er klart at dette ind imellem giver store bevismæssig vanskeligheder fx
vedr. husleje osv. det denne ikke må være urimelig høj idet der så
foreligger betaling til afonsen...

MVH michael

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 11-09-05 17:06

Altså....

Man skal være selvstændig for at være prostituerede og bordelmutter må ikke
tage for stor "husleje", for så er det rufferi.

Jeg kan godt se en del grå-zoner, men det ville jo faktisk være muligt så.
Forudsat at både bordelmutter (uden at være bolighaj) og den prostituerede
driver hver deres selvskab. Eller måske endda et Aps af prostituerede, som
selv ejer bygninger osv...
Så kan man jo kun gisne om hvad der kunne komme på som Driftudgifter.

Takker..

-Leon

"Charlotte Høygaard Hansen" <dsl202698@vip.cypercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43242494$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...